
skoda.virt.cz
odkaz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2939 příspěvků (zobrazeno 651 až 700) od 01.11.2011 do 03.07.2025, založil/a mark - zrušená registrace
-> King 10.05.20 11:39:16: To je mi jedno, já jen říkám, že by 2,5 mega dal za E60 / 61 v 520d jedině blázen. 

-> Jirik_Tuňák1983: O tom pánovi, co tenkrát vytopil 1,6mega za "dýchavičný " 110kW konbík vím to, že to byl starší páprda, kupoval si na firmu jako "náklaďák " a na jeho častý přesuny do Španěl na chatu u "móře " mu to asi stačilo. Naštěstí nepatřím do kategorie "polovodičů ", který k předjíždění kamionu nutně potřebujou 200kW+ :-)
-> King 10.05.20 06:37:48: Což by dal za loď s dýchavičnou motorizací jedině šílenec. 

-> dragon_cb_cz: Bulharska komstatnta bude srovnatelna s vetsinou zde publikovanych snimku palubnich pocitacu
Cilem mise bylo hlavne proverit stabilitu teploty v rezimech malyho zatizeni motoru (plachteni na volnobeh, brzdeni motorem). Dva roky tomu nazad jsem si nabehnul s termostatem uzasne znacky Swag (objednaval dvorni mechoš), kde hlavni termostat presne podle vypoctu rizene zivotnosti odesel po dvou letech (praskla plastova packa drzici teleso termostu) a jeho egr bracha se samozrejme taky nenechal zahambit a vzdal to taky. Snazim se pochopit idiotsky manazersky uvazovanim v bavorsky Boleslavi na zacatku milenia, kdy uzivatel prece nepotrebuje informaci o teplote motoru, ale misto toho mu pod otackomer jebneme nesmyslnej alnagonovej budik okamzity spotreby
Ten kdo vyplazne za auto v prepoctu na dnesni bambule 2,5 mega, jiste bude hypnotizovat rucicku ukazatele okamzity spotreby

Cilem mise bylo hlavne proverit stabilitu teploty v rezimech malyho zatizeni motoru (plachteni na volnobeh, brzdeni motorem). Dva roky tomu nazad jsem si nabehnul s termostatem uzasne znacky Swag (objednaval dvorni mechoš), kde hlavni termostat presne podle vypoctu rizene zivotnosti odesel po dvou letech (praskla plastova packa drzici teleso termostu) a jeho egr bracha se samozrejme taky nenechal zahambit a vzdal to taky. Snazim se pochopit idiotsky manazersky uvazovanim v bavorsky Boleslavi na zacatku milenia, kdy uzivatel prece nepotrebuje informaci o teplote motoru, ale misto toho mu pod otackomer jebneme nesmyslnej alnagonovej budik okamzity spotreby


-> David29 09.05.20 21:41:08: To je dost tragickej poměr cena/výkon teda 

Dachčije stabilně okolo 8. Holt nejsem kolenovrt a dám ji napít 

-> King 09.05.20 21:30:33: No a nabízí se otázka, jakou hodnotu má bulharská konstanta 

-> dragon_cb_cz: Kdepaaak :-) Nejdriv jsem projel mesto, abych zjistil, ze se ta bestie konecne dokaze ohrat na 90C za 6 minut pianko jizdy. Za mestem jsem to vynuloval, dal asi 15km na Prahu, otocka a pri prijezdu do Kolina jsem to vyfotil. Ale je to plazeni 90tkou na tempomat :-)
-> King 09.05.20 21:11:18: Nuloval jsi na Vysokej, co? 

Tak jsem na tom bavorskym dreku vymenil i druhej termostat (EGR), vymenil olej, pracne nacvakal na palubce diagnostickej rezim, coz je jedinej zpusob, kterak zjistit teplotu motoru, a jel jsem to projet. Na 520d kravu slusny :-)
-> Chali 01.04.20 21:33:09: pekny, ja bohuzel s jednickovou RS nikdy nejel, jen s dvojkovou RS a jeste naftou

-> Sita: Když se dobře koukneš nad modrýho, tak tam něco uvidíš.
-> Jarda: ale je tam vidět že je to předtištěný, ale občas jsou hlavně při dovozech zajímavý TP, třeba já v TP nemám vůbec zapsaný brzdy 

-> Mr._Nosferatu 01.04.20 15:19:02: pak je tam ale jeste toto
-> Jarda: není to myšleno jako dvě kolonky "-retardér ano/ne -ASR ano/ne"
-> palinator 01.04.20 10:40:35: ty v te kolonce asr nemas? Ja u feldy jo, ikdyz ma eds a asr neni technicky mozne, protoze ma lankovej plyn

-> Jarda:
Retardér. To jako fakt?
Retardér. To jako fakt?

-> Chali 31.03.20 10:24:59: pekne, jo RS ma byt zluta... combi nebo sedan?
kolik mas v TP spotrebu a maximalku?
koukam, ze mi tam zas zapomenuli napsat retarder: ESP mam, resp. v nem obsazene ASR
1.8T je ve 4x4 combi asi nejpomalejsi
Dymovskej mi dal certifikat na 237 km/h, se 6q by to mohlo jet jeste rychleji...
kolik mas v TP spotrebu a maximalku?
koukam, ze mi tam zas zapomenuli napsat retarder: ESP mam, resp. v nem obsazene ASR
1.8T je ve 4x4 combi asi nejpomalejsi

-> Chali: gratuluju, ze jsi u toho pristresku zvladl ustat trendu zavetrovani prevzatych z 200 letych staveni...
-> palinator: Je to v plánu, do budoucna 
-> Jarda: Momentálně mám naftu i RS

-> Jarda: Momentálně mám naftu i RS

-> Chali 30.03.20 23:37:47: Ty mas RS? ja myslel naftu...
-> Chali:
A potřeboval bys vyměnit displej ...

A potřeboval bys vyměnit displej ...



-> Jarda - zrušená registrace 28.02.20 21:52:57: No já jen že sériová 130 má kolik, 43kW? I atmosférické litry dnes mají víc. Ta 1.2 v současné generaci Swifta a Ignise má tuším 69kW...
-> dragon_cb_cz 17.02.20 20:32:48:
pamatuji Dusika ( www.auto-tuning.cz/cg/sku
dka.jpg ) na sprintu, tu jeho modrou baculku proti swiftovi a jeste ten sprint opakovali (vypadalo to, ze swift ma asi dvojnasobne zrychleni), M.Dusik mel i nejakej vetsi objem, skoda ze to auto pak nejak rozebral tusim... kdysi asi predtim jsem se s nim trochu honil s favoritem - 160kmh na 80ce u Pardubek, to byly casy, kdy za to cloveku skoro nic nehrozilo, jen pokuta, no moc jsem sanci s favem nemel

Jinak teďka z hecu 300km na 22 litrů benzínu, jenom absolutně nechápu kolenovrty. Málem sem se za volantem ukousal nudou, ač jsem brzdou provozu nebyl - kamiony.
Ale aspoň poslední kilometry byly napínavý, jestli dojedu. 


-> King: Vzdálenost, rychlost dle GPS, jen už nezjistím, jakým směrem foukalo. Jeli jsme nějakých 450km po dálnici v Německu, rovina, v noci, na zátah a v podstatě s jediným zastavením.
A spotřebu jsme počítali podle toho, kolik se do nádrže dostalo - když byla vidět hladinka v hrdle.
Nicméně to bylo poprvé a naposledy, běžně 7 - 8l/100km.


Š120LS s vylítaným motorem okolo 6.5-8L poměrně těžká noha, delší trasy a asi 70-100km denně. 

-> Jarda - zrušená registrace 17.02.20 19:49:15: Jo? Chtěl bych tu 130 vidět, jak se nahání třeba s 1.2 Swiftem 

-> Jirik_Tuňák1983: Pežot panter 1,6 HDI no.
-> Matthes, záškodník z TechWebu 17.02.20 19:58:49: Co to je? To je něco francouckího, že?
Zatim za 100 km, jsem zvědav na dlouhodobou...
-> Bukaj: objem nicim nenahradis, takze chapu, ze 130 ma navrch

-> Bukaj 17.02.20 17:01:45: Hmotnost podobná, výkon viz ostatní.
-> palinator 17.02.20 17:12:39: Přesně tak. Křivka je stejná u obou, jen u 55 pokračuje kus výš.
-> Skili:
Správně. A 55 kW se liší jen tím, že v softu nemá oříznutej vršek průběhu výkonu, tzn. v nízkejch a středních otáčkách to jede úplně stejně (nějak do 4500 otáček mám pocit).
A 55 kW má kratší kvalty.
Správně. A 55 kW se liší jen tím, že v softu nemá oříznutej vršek průběhu výkonu, tzn. v nízkejch a středních otáčkách to jede úplně stejně (nějak do 4500 otáček mám pocit).
A 55 kW má kratší kvalty.

-> Bukaj: jestli se nepletu tak se tam dávali dva druhy 1.0 tříválce 44kW a 55kW a váží to snad skoro tunu
-> vhml 17.02.20 09:54:34: Jako že z kopce na to šlápl a do kopce se kochal?
-> palinator 17.02.20 10:06:22: To je asi blbost, ne? Citigo bude lehčí, než 130L a určitě bude mít lepší poměr kW/kg. Nevím sice, co měl za motor, ale předpokládám, že Citigo budou mít něco mezi 1000 a 1200 ccm a určitě to bude víc, jak 50kW...

-> palinator 17.02.20 10:06:22: To je asi blbost, ne? Citigo bude lehčí, než 130L a určitě bude mít lepší poměr kW/kg. Nevím sice, co měl za motor, ale předpokládám, že Citigo budou mít něco mezi 1000 a 1200 ccm a určitě to bude víc, jak 50kW...
-> Bukaj:
Dost možná tam byla chyba v odhadu zbývajícího množství paliva. Ve škodovce se dá odhadnout tak akorát "něco kolem rezervy", čtvrtka, půlka a pak něco mezi půlkou a plnou nádrží.
Jinak ta tvá příhoda s Citigem je jasně vysvětlitelná ne? Ve vyšších rychlostech (z kopce) jsi kvůli aerodynamice ztrácel výrazně více, než v rychlostech nižších (do kopce), kde ti zase pomáhala menší hmotnost.
Dost možná tam byla chyba v odhadu zbývajícího množství paliva. Ve škodovce se dá odhadnout tak akorát "něco kolem rezervy", čtvrtka, půlka a pak něco mezi půlkou a plnou nádrží.

Jinak ta tvá příhoda s Citigem je jasně vysvětlitelná ne? Ve vyšších rychlostech (z kopce) jsi kvůli aerodynamice ztrácel výrazně více, než v rychlostech nižších (do kopce), kde ti zase pomáhala menší hmotnost.
-> Bukaj 17.02.20 09:37:38: a zatímco škodovka byla honěna na hranici smrti, řidič citiga se kochal na půl plynu 

-> palinator: Jo, víceméně, až na těch 13,5 litru z posledního záznamu - to se benzín odpařil při delší odstávce, ne? Za tolik nejezdím ani s naloženým přívěsem na LPG (to se spotřeba blíží k 10,5/100).
U mne spotřeba dle stylu jízdy a paliva:
1) LPG s vlekem a co to dá - 10 - 10,5 l
2) LPG bez vleku a co to dá - 9,5 - 10 l
3) LPG pohodička okresky - 8,5 l
4) LPG pohodička dálnice (dovolená v zahraničí, rychlost kolem 120 km/hod) - 7,5 - 8 l
benzín ad 1) - cca 9 l
benzín ad 2) - 8 - 9 l
benzín ad 3) - 7 - 7,5 l
benzín ad 4) - 6,5 - 7 l
Jinak trošku mimo téma, ale když už tu byla zmíněna ta Škoda Citigo - včera cestou z Moravy mne na D1 překvapilo, že Citigo jede z kopce lépe, než 130LPG a do kopce naopak hůře - alespoň v kopcovitém úseku D1 od Humpolce k Modleticím to tak vypadalo - z kopce jsem většinou nejel rychleji, než 155 Km/hod (GPS), protože celkem foukalo a některé poryvy větru byly pro řidiče rozkutálené škodovky poměrně nepříjemné, do kopců mi rychlost dle GPS klesala na 120-130 km/hod, přesto jsem vždy v kopci jedno Citigo předjel, aby mne pak zase z kopce předjelo zpět...
Myslel jsem, že toto malé lehké aerodynamické coupátko bude mít do kopce menší problémy, než o 30 let starší sedan...
U mne spotřeba dle stylu jízdy a paliva:
1) LPG s vlekem a co to dá - 10 - 10,5 l
2) LPG bez vleku a co to dá - 9,5 - 10 l
3) LPG pohodička okresky - 8,5 l
4) LPG pohodička dálnice (dovolená v zahraničí, rychlost kolem 120 km/hod) - 7,5 - 8 l
benzín ad 1) - cca 9 l
benzín ad 2) - 8 - 9 l
benzín ad 3) - 7 - 7,5 l
benzín ad 4) - 6,5 - 7 l
Jinak trošku mimo téma, ale když už tu byla zmíněna ta Škoda Citigo - včera cestou z Moravy mne na D1 překvapilo, že Citigo jede z kopce lépe, než 130LPG a do kopce naopak hůře - alespoň v kopcovitém úseku D1 od Humpolce k Modleticím to tak vypadalo - z kopce jsem většinou nejel rychleji, než 155 Km/hod (GPS), protože celkem foukalo a některé poryvy větru byly pro řidiče rozkutálené škodovky poměrně nepříjemné, do kopců mi rychlost dle GPS klesala na 120-130 km/hod, přesto jsem vždy v kopci jedno Citigo předjel, aby mne pak zase z kopce předjelo zpět...
Myslel jsem, že toto malé lehké aerodynamické coupátko bude mít do kopce menší problémy, než o 30 let starší sedan...

-> Borderer: U s120 spousta spotrebovych legend vychazi z hrube promerujiciho tachometru a pocitace km a faktu, ze pri mereni spotreby jenom na trase z A do B se pri priznivem vetru lehce opracovana krabice od bot chova jako plachetnice :-)
-> King: Ale ne u stodvacítky.
Spíš sem narážel na poměr reálná spotřeba / údaje v TP.

-> Borderer: Ano, to je bezna spotreba benzinovyho 2 litru s petikvaltem pri tempomatovych 120 na dalnici :-)
-> SO545: Docela by mne zajímal záznam jeho jízdy. Jestli je strašná brzda provozu nebo jen umí jezdit efektivně. Protože taky se mi povedla průměrná spotřeba u škodovky 6,0litru a to jsme jeli po dálnici 100 - 110 km/h.
-> SO545: Mistr sveta v kategorii aplikovany držgrešlismus. Lituju motor jeho auta a ucastniky provozu, co ho na rekordni jizdach potkali :-)
-> Jarda - zrušená registrace 16.02.20 20:48:23: jedine ze sa budes ucit od tohto pana :
auto.pravda.sk/magazin/.. ./289132-skoda-citigo-cng- za-100-eur-2-619-kilometro v
auto.pravda.sk/magazin/.. ./289132-skoda-citigo-cng- za-100-eur-2-619-kilometro v
dnes mi jeden clovek tvrdil, ze s citigo CNG jezdi za 60h/km - tak na to se ani s extra upravenou lpg 1.3 mpi feldou nedostau, zacina me to dost zajimat... 
