
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2995 příspěvků (zobrazeno 1051 až 1100) od 01.11.2011 do 22.07.2025, založil/a mark - zrušená registrace
-> King: Funguje? Nefunguje, tak vidis... 

-> Jumbo: Nemuzu si pomoct, ale medialni mrdky od sebe dokola opisujou vety typu: "Stát aktuálně trápí daleko horší problém, po českých silnicích podle odhadu ÚAMK jezdí zhruba milion vozů s nefunkčním nebo odstraněným filtrem pevných částic (DPF)..."
Nefunkcni nebo odstranenej filtr si fakt nepredstavuju jako filtr, kterej na aute nebyl, kdyz sjizdelo z vyrobni linky.
Nefunkcni nebo odstranenej filtr si fakt nepredstavuju jako filtr, kterej na aute nebyl, kdyz sjizdelo z vyrobni linky.
-> King: Jen drobnost. Oni rikaji, ze jezdi az milion aut BEZ DPF, coz by asi i odpovidalo, pokud do toho pocitaji i vozy, co DPF nikdy nemely... Ale kdyby dali realne cislo, nebylo by to tak sokujici...
-> palinator: Áno :-) A protoze prave bezi medialni hon na vykuchany "palivovy " filtry u dieselu, tak jsem neopomnel vytahnout bilej hadrik a proprstovat tu mirne rozplacnutou rouru od kamen, co mam vzadu a vysledek by jiste potesil i bolsevika Cizinskyho :-) Akorat by me zajimalo kam chodej "eksperti " na ty cisla, ze u nas jezdi odhadem az milion dieselu s vykuchanym DPF. Kdyz si vezmu, ze se filtry zacaly masove nasazovat az nekdy po roce 2008, ne vsechny prodany auta jsou ropaci a ne kazdej si to riskne udelat, tak to vypada, ze si ze me nekdo snazi delat prdel jako obvykle :-)
Tady ma u me policie maly bezvyznamny plus, protoze (aspon podle prohlaseni) se nehodlaj podilet na kontrolach pomoci bilych kapesnicku a pokud narazej vylozenej sazomet, bude se to resit exaktnim merenim a ne mozkovym myslenim :-)
Tady ma u me policie maly bezvyznamny plus, protoze (aspon podle prohlaseni) se nehodlaj podilet na kontrolach pomoci bilych kapesnicku a pokud narazej vylozenej sazomet, bude se to resit exaktnim merenim a ne mozkovym myslenim :-)
-> Matsoft:
Jemu už brikety za běžnýho provozu z vejfuku nepadaj, maximálně jedna velká pětikilová briketa za 300 tkm.
Jemu už brikety za běžnýho provozu z vejfuku nepadaj, maximálně jedna velká pětikilová briketa za 300 tkm.

-> King: No to sice slagr neni... Jenze ma to jednu malou vadu... Kadle kadle bych si nikdy nekoupil :-D Neb mi nafta smrdi a taktez nejsem priznivce padajicich briget z vyfuku.
-> palinator: Nebude to samo o sebe tak zlé , ja som včera išiel z cca 330km najazdenými len po meste a najbližšom okolí a niečo pod pol nádrže na výlet a dorazil som to cca 570km a 60 ukazovalo dojazd , dotankovať sa mi podarilo až 51L do cvaknutia to mi vychádza na ten hadraplán kombinovaná spotreba okolo 9L čo je super ... horšia je tá katastrofálne malá nádrž
-> StepaNoFUN:
Tak 4x4 to je tak min 0,5l navíc ne?
Tak 4x4 to je tak min 0,5l navíc ne?
-> StepaNoFUN: Tak to neco delas spatne, staci si prohlidnout historii vlakna :-) Nedavno jsem tahnul bawem kamose na lane z Prahee a dlohodoba spotreba mi pri tom klesla z 6,2 na 6,1 - byla to jenom nakupni taska Spark a v podstate nebylo cejtit, ze neco tahnu :-)
Ale jinak co jsem mel docasne sluzebni chrochtavou koktu 1,6 4kolku, tak to zralo podobne jako tobe.
Ale jinak co jsem mel docasne sluzebni chrochtavou koktu 1,6 4kolku, tak to zralo podobne jako tobe.
-> King: mám ciplou 4kolu a 4 jsou nedostiznej sen. Normálně 5-5,5, s karavanem pres 8.
-> Matsoft: No jo, ale kdyz si to prepocitas na prumernou starou koktu kadle-kadle, ktera jezdi "fpohode za čtyřy na sto ", tak to takovej slagr neni :-)
Octavia 1.6/74kW LPG - vetsinou mesto a vetsinou s klimou... 9.5 - 10.5l/100km LPG. Na dalku vyzkouseno, ze cca 8.7l/100km. Puvodne mi ta spotreba trosku stvala, ale pak jsem si to prepocital na benzin... a jsem spokojen....




-> Jirik_Tuňák1983: odpovedal si si sám , mnohovalec
-> suri 03.07.17 16:14:21: 9,5-10,5 100 oktánu, akorát nevím u čeho, ale když si připadáš tajemnej zajímavější, tak si buď.
-> Jirik_Tuňák1983: to nevadí
-> suri 03.07.17 14:36:41: Já akorát furt nevím o čem mluvíš. 

-> Jirik_Tuňák1983: neviem čo je to mnoho na dnešnú dobu , predpísaný je tam 95 ale vzhľadom na to aký to má kompresný pomer to asi nemysleli v koncerne celkom vážne
-> ogi 03.07.17 07:35:21: kombik, 1,3mpi, podobne trasy - do 6,5 l (v zime vic, ale nikdy to neslo pres 7), s lehkou nohou do 90km/h i pod sest - rekord jsem mel 5,4 :)
-> vhml: když jsem si jel pro Feldu 1,6 mojí škodovkou, majitel říkal, jak je to auto silné...myslel jsem si svoje...ale můžu potvrdit, že krouťák to mělo adekvátní...
-> ogi 03.07.17 12:09:27: na 60km denne jedine LPG a velmi rychle se zaplatí zpátky. A motoricky ideálně 1.6 , kdy vůbec nejde o rozdíl 5kW v maximu, ale o těch nemalejch 40Nm ve 3000ot. I když u Feldu stejně musíš vybrat podle stavu schnilosti, bez ohledu na nějakej zbytek.
Jinak třeba Daves namísto Felicie pořidil Citigo na LPG ( spotřeba 6l LPG ) a jen v nákladech na palivo se mu to asi během tří let zaplatí celý auto zpátky.
Jinak třeba Daves namísto Felicie pořidil Citigo na LPG ( spotřeba 6l LPG ) a jen v nákladech na palivo se mu to asi během tří let zaplatí celý auto zpátky.
-> suri 03.07.17 12:06:11: 9,5-10,5 100 oktánu = to je tuším ten mnohoválec, jak jsi o něm psal? 

-> ogi: tak ta spotreba urcite bude okolo 7l a ze ides do predface chvalim ta je krajsia
-> radekp: Já bych zas rád mezi škodováky. 

-> Jirik_Tuňák1983: ja neviem , jedno mne jedno žerie 9,5-10,5 100 oktánu
druhé tých 5,5-7,5 podľa trás 95 Naturalu , tretie stojí rozobraté nežerie nič :D
druhé tých 5,5-7,5 podľa trás 95 Naturalu , tretie stojí rozobraté nežerie nič :D
-> suri 03.07.17 11:39:22: Karkule má 1.4 16V s ohromujícími 66 kilowatty
a 6q. Jezdí kolem 6,2 - 6,7 jen ve městě. Jakmile se vyjede ven (dálnice, okreska, popř. kombinace město a okolí), spotřeba ještě klesne i s netrénovanou nohou. A to je to docela velké auto (klasický HB, kratší jen o 23 cm oproti OII combi). Teď dokonce koukám, že to má i delší rozvor než OII combi. Nejhorší spotřebu v městském provozu v mrazech měla 7,6.
Jinak s tím jezdí za nízkou spotřebu Saxa 1.1i, které měla předtím, akorát že má navíc komfort, bezpečnost a 400 litrů kufru.

Jinak s tím jezdí za nízkou spotřebu Saxa 1.1i, které měla předtím, akorát že má navíc komfort, bezpečnost a 400 litrů kufru.
-> ogi: já měl 1,6. Dalo se jezdit mezi 6-7litry. Oproti 1,3 to aspoň jelo. Když ale koukáš hlavně na spotřebu a nevadí ti malé auto, šel bych do malého auta typu Picanto...
-> minno: tieto autá boli tou spotrebou známe , poznám ich viac čo oscilovali aj bežné jazdenie do 6L
-> minno 03.07.17 09:40:00: Fuj hanbáři! Nemůžeš být přeci spokojený s Italem.
Na slepicoVWstránkách je to rouhání! 


Teraz som dal za posledný týždeň s klasik Puntom 1,2 8V 44kW v podstate "na otočku" 650 km, plne naložené auto (3 dospelé osoby + plný kufor a plne naložená 4. sedačka) + celý čas zapnutá klíma a palubák ukazuje priemernú spotrebu 5,4 l/100. Tak nejako to sedí aj reálne. Dosť veľa sa pochodilo aj po meste (Budapešť), tam sa tá spotreba pohoršila, dovtedy bola 5,1/100.
Tak či tak spokojnosť.
Tak či tak spokojnosť.
Navíc mat teď s bídou na tu Feldu a to ještě musim prodat pažouta.
-> Venca. 03.07.17 08:57:27: Kdybych jezdil denně 200km asi bych se rozmejšlel, na těch 60km mi filcka stačí.
Facelift je hnusnej, navíc kit car byl předface...
Facelift je hnusnej, navíc kit car byl předface...

-> ogi: jinak teda ja jezdil za cca 7.5 nejmin, ale byl to jednobod, mpi umi za min. A proc vlastne predfacelift?
-> ogi: jses si jistej, ze chces takovou cestu denne jezdit felicii? Vybral bych neco novejsiho plus plyn a naklady na koupi se za chvilku srovnaj...
-> ogi: dlhodobo mám okolo 6,37 l/100km pri 1.3 MPi 50kW, ale niekoľko krát sa mi podarilo aj okolo 5,7l/100km 

Passat rok 2004 spotreba 4.5-5 litru. Na nadrz najedu nejakych 1200km. Jezdim cca 30 km a z toho mesto (40% a mimomesto 60% ) za me s autem velka spokojenost.
Hoši, dotaz. Plánuju náhradu za Peugeota a tak se možná vrátím mezi Šípáky. Pokukuji po felicii(krátká ideálně předfacelift) a zajímala by mě reálná spotřeba Felicie 1,3/1,6. Diesela zatim spíš nechci. Jezdim denně cca. 50-60km, 50/50 město/mimo město.
S 306 HDi jsem jezdil za 6litrů nafty, je mi jasný, že na to se nedostanu, ale kolik reálně s feldou? 7-8Litrů?
S 306 HDi jsem jezdil za 6litrů nafty, je mi jasný, že na to se nedostanu, ale kolik reálně s feldou? 7-8Litrů?
-> saskyn2 21.05.17 15:47:18: Jo, ta cenovka za vanu mne fakt překvapila. I ta čína za trojku byla docela síla
A těsnění a uchycení té vany také vymýšlel inteligent. Nebo jsem moc zhejčkanej ze škodovek

A těsnění a uchycení té vany také vymýšlel inteligent. Nebo jsem moc zhejčkanej ze škodovek

-> Nwkt: Od čipu se s tím jezdí lip a úspornejc. Ale je fakt, že to je ciply už podruhý. Když jsem to koupil, byl v tom ABT (nevěděl jsem) A nejelo to a zralo to. Teď to trochu jede. Sériovou jednotku jsem tudiz nezkoušel.
-> StepaNoFUN: Máš to čiplý, to není tak úsporný 

V pátek jsem s megaúsporným 1,9TDi dojel z domova za Českej Krumlov za průměr 9,5l/100km, dnes cesta domů za 8,1/100km... Pohyb po okolí o víkendu za odhadem 6,5 na 100 (to jsem moc nekoukal - nebyl čas)...
Ale je fakt, že v pátek většinou protivítr, když ne, tak foukalo ze strany, takže se nedao moc "jet", samá kolona, na několika místech semtamfóry (jenom Krumlov jsem projížděl přes 40 minut), dneska celkem pohoda - svetla asi na 2 místech a relativně klid, foukat začalo víc až skoro doma.
Jinak spotřeba je s karavanem vážícím cca tunu a rakví na střeše...
Ale je fakt, že v pátek většinou protivítr, když ne, tak foukalo ze strany, takže se nedao moc "jet", samá kolona, na několika místech semtamfóry (jenom Krumlov jsem projížděl přes 40 minut), dneska celkem pohoda - svetla asi na 2 místech a relativně klid, foukat začalo víc až skoro doma.
Jinak spotřeba je s karavanem vážícím cca tunu a rakví na střeše...
-> Bukaj: Vany u toho prohnívají zcela běžně, za poslední rok jsem měnil asi 2. Prdel je že ta originál sračkofijatvana stojí asi 12000. Čína stojí 2200, je z asi tak 3x silnějšího plechu než originál, ale pasuje asi jako thajvanský blatníky na škodovku

-> Bukaj: no ten o 2 roky starší je fiat čistokrevnej :D ten sice moc nejede moc nežere ale za to drží už téměř 300 000 :D
-> Tomaso435: Iveco motory maj snad všechna Ducata - jedinej problém s motorem na tom, kterým jsem jezdil já, bylo, že prorezla olejová vana (u 4 roky starého vozu), ale za to nemohli Italové, ale Němci (odkud to bylo dovezené), kteří s tím jezdili snad v solném dole...

-> Bukaj: tohle má Iveco motor.. v oleji sou špony, imrvére to hlásí chybu filtru pevných částic, na 1000km to dává tak 1,5L oleje, a jezdí to za nesmyslných 14... tedy když to není v nouzáku zrovna :D
Nikdo neví co s tím ... že by egr?
Nikdo neví co s tím ... že by egr?
-> Tomaso435:
Taky dobrej oddíl.
"Naše" firemní Ducata byla motoricky bezproblémová, zato Jumper (předchozí generace) se (ne)řešil asi rok a půl a posledního půl roku žral vodu...
...pak umřel šéf a ten Jumper asi dodnes stojí ve firemní garáži...

"Naše" firemní Ducata byla motoricky bezproblémová, zato Jumper (předchozí generace) se (ne)řešil asi rok a půl a posledního půl roku žral vodu...
...pak umřel šéf a ten Jumper asi dodnes stojí ve firemní garáži...

firemní Ducato už asi pul roku v nouzáku
kopce to dává max 50kmh :D

-> suri: A ta spotřeba?
