skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2995 příspěvků (zobrazeno 1251 až 1300) od 01.11.2011 do 22.07.2025, založil/a mark - zrušená registrace
-> palinator: Hele jak ta 1.4TSI pocitově jede? Když jsem koukal na ceny novejch, tak jsem si říkal, že za pár let bych možná mohl zfotrovatět natolik, že bych po tom třeba i šáhnul... Papírový číslo hezký, ale zajímal by mě reálnej dojem.
-> rsvancara:
Jsem to zapomněl vyfotit, tak jsem se k autu vrátil asi po půlhodině.
Jsem to zapomněl vyfotit, tak jsem se k autu vrátil asi po půlhodině.
-> palinator: Nějaký studený :-D
Oct III Combi 1,4 TSI 103 kW (CHPA), plný auto, lyže na střeše, trasa cca 130 km Dolní Morava - Chvalburg, padák o 300 m n.m. Rychlostní průměr 60 km/h - ekojízda s nějakým předjížděním dodržovačů.
E: o kolik to kecá nemám tušení, protože to nikdo nechce měřit a vůz nespravuju já.
E: o kolik to kecá nemám tušení, protože to nikdo nechce měřit a vůz nespravuju já.

Tak krom eko-jízd teď došlo se Sobem i na nádrž, která se celá vyjezdila kombinaci nízkých přeletů nad dálnicí a příměstských crcaček. Výsledných 10,75l/100km považuju za docela úspěch, vzhledem k tomu že v nádrži byl jen N95 a ty přelety byly v pásmu 180+.... ale na ten N95 je to teda docela zdechlý, takže dneska zase putovala do nádrže Verva 100.
Jinak na předchozí nádrž N98 od Tank ONO byl průměr 8,71... ale to byly spíš piánko dálky, byť s autem naloženým po střechu.
Jinak na předchozí nádrž N98 od Tank ONO byl průměr 8,71... ale to byly spíš piánko dálky, byť s autem naloženým po střechu.
-> Milan 136: to počasí je dost možný ted když bylo -13 tak mě auto s platakem asi 20km jelo jak kdybych mel zataženou ručku než se to všechno rozhejbalo

-> Mr._Nosferatu: ložiskama to fakt nebude. Spíš ty kola+počasí
-> Tomaso435: Jsem kupoval všehcny origo fag.
-> Milan 136: Tak zároveň jsem dával i jiný disky, tak je možný, že je to těžšími disky, nebo prostě tím, že je zima :D
-> Milan 136: Tak zároveň jsem dával i jiný disky, tak je možný, že je to těžšími disky, nebo prostě tím, že je zima :D
-> Mr._Nosferatu: jasně,kola se díky novejm ložiskům rychlejc točej 

-> Mr._Nosferatu: originál, je jen jeden..........
-> Mr._Nosferatu: pokud ty zadní nejdou utažený metrovou tyčí, tak podle mě ne
Zeptám se tady, je možné, aby nová ložiska kol (všechny 4) zvedly spotřebu o půl litru ?
Od 23.12 do dneška jsem najezdil něco přes 1800 km z toho většinu po dálnici tempomatových 140.
Byla v tom 2x Praha - Bratislava a zpět s průměrem 125 km/h včetně kodrcání ve městě a spotřeba za všechny cesty vyšla 5,03 l/100km.
Vysmrděl jsem 1 a 3/4 nádrže vysoce kvalitní nafty od Tank ONO za 23,90 takže mě kilometr vyšel na 1,2 koruny. To by šlo
Pro Palinatora: Octavia combi 2.0 TDI v domo samo tuningu
Byla v tom 2x Praha - Bratislava a zpět s průměrem 125 km/h včetně kodrcání ve městě a spotřeba za všechny cesty vyšla 5,03 l/100km.
Vysmrděl jsem 1 a 3/4 nádrže vysoce kvalitní nafty od Tank ONO za 23,90 takže mě kilometr vyšel na 1,2 koruny. To by šlo

Pro Palinatora: Octavia combi 2.0 TDI v domo samo tuningu

-> mAATT: David Bubník v Praze-Hloubětíně.
-> MATTESS:
Z 1500 otáček u rotačky na pětku v klidu předjíždim, když nespěchám.
Rozumný podtáčení podle mě nemusí tolik vadit ani dvouhmotě. A u turba je důležitý tomu tu a tam naložit co se vejde. Dřív (nějakou dobu po koupi) se mi taky stávalo, že mi zatuhlo turbo a spadlo to do nouzáku, v poslední době se mi to neděje vůbec - a to kolenovrtim, neleju VIF a tankuju kde je to zrovna nejlevnější. Ale občas tomu vyprášim kožich ku všeobecné spokojenosti zamnoujedoucích. 
Z 1500 otáček u rotačky na pětku v klidu předjíždim, když nespěchám.


-> Alenka 06.11.15 23:37:49: do 2000ot na všechny kvalty? To ten motor musí být chudák, ne? Jsem tak zkoušel jet (vlastně tak ukazují buzeršipky). Po přeřazení spadnou otáčky na 1500 a motor se zase sbírá. Spotřebu jsem měl 4,3/100, ale jízda o ničem. Takže za cedulí konec obce řadím ve 3000ot a jak si jedu
Kolega byl s OII 1,9TDi v Jablonci - zlobilo turbo, zatuhlá regulace. A ještě dostal "vynadáno", že si za to muže sám, když ten motor málo točí...

Kolega byl s OII 1,9TDi v Jablonci - zlobilo turbo, zatuhlá regulace. A ještě dostal "vynadáno", že si za to muže sám, když ten motor málo točí...
-> dragon_cb_cz: Ke komu jezdíš na servis se Sobem?
-> Alenka: Jo a právě to "ďáblovo smegma" je jeden z důvodů, proč to výrazně krmit nechci - druhej se jmenuje B235R a třetí 9-5.
Pokukuje a pokud by se objevil "ten správný kus" (== černé kupé 900NG nebo 9-3OG, nebo 9000 Aero), ideálně v manuálu, tak bych o pořízení jako kusu k vykrmení přemýšlel.
Pokukuje a pokud by se objevil "ten správný kus" (== černé kupé 900NG nebo 9-3OG, nebo 9000 Aero), ideálně v manuálu, tak bych o pořízení jako kusu k vykrmení přemýšlel.
-> Alenka: Určitě, kamarád má ve své 9-5 "skoro aero" (původně LPT, ale s Aero turbem, Fidovo variací na BioPower software + nějaký ty tjůningy typu 3" downpipe, 2.5" catback, otevřený sání, podvozek do Huška atd) má poměr spotřeb cca 11 litrů N98 / 13 litrů E85...
Oproti N95 by to asi trvalo trochu dýl, ale ta úspora tam pořád je... u nějakého pidimotoru by to asi smysl nemělo.
Oproti N95 by to asi trvalo trochu dýl, ale ta úspora tam pořád je... u nějakého pidimotoru by to asi smysl nemělo.
-> dragon_cb_cz: jen to pořádně nakrm, aspoň se to ďáblovo smegma, co máš v Sobovi místo převodovky konečně rozpadne a budeš mít příležitost z toho udělat pořádné auto
Jinak, jsou známé případy, kdy někdo přestavbou na E85 skutečně ušetřil ve srovnání s provozem na N95? Já se přinejlepším dostal blízko k původním nákladům a benefitem byl jen zvýšený výkon, ale nízká výhřevnost byla při částečném zatížení dost znát.

Jinak, jsou známé případy, kdy někdo přestavbou na E85 skutečně ušetřil ve srovnání s provozem na N95? Já se přinejlepším dostal blízko k původním nákladům a benefitem byl jen zvýšený výkon, ale nízká výhřevnost byla při částečném zatížení dost znát.
-> Tomaso435: Tak u škodovky to prozměnu na teplej vzduch (jak to má bejt) nejelo vůbec a žralo jak protržený. Po vymontování termostatické klapky a zaslepení otvoru po ní se to chová úplně normálně, jako auto... 

-> Jarda: s nasavanim vzduchu sem si taky hrál dokud sme nepřišel na to že je lepší na to srát a nechat to tak jak má bejt :D tomu lpg nápor moc dobře nedělal, a odpojení teplýho taky ne. pak sem testoval jen vzduch z motoovýho prostoru bez ničeho a pak zase jenom studenej. ani jedno nebylo k lepšímu.. ještě přemejšlim o nějakým celým jiným filtrboxu co by se vměstnal mezi karbec s plynem a kapotu...
-> Alenka: No jo, akorát by se to muselo spojit i s decentím upgrade vstřiků pokud vím - jinak jich tam moc navíc není. A pak už to přestává být úplně ekonomická úprava, nehledě na zvýšené nároky na zbytek soustavy mezi motorem a silnicí.
A tak nějak mám pocit, že už těch 250 sobů má na manželky řidičské návyky trochu vliv
A tak nějak mám pocit, že už těch 250 sobů má na manželky řidičské návyky trochu vliv

-> dragon_cb_cz: nedobře k tomu přistupuješ
Víš kolik koní z toho vytáhneš navíc, když přestavbu na lihosračky spojíš i s nějaký, decentním čipeškem?
E85 je levný závodní benzín, ne tekutá obdoba Leninových duchů

Víš kolik koní z toho vytáhneš navíc, když přestavbu na lihosračky spojíš i s nějaký, decentním čipeškem?
E85 je levný závodní benzín, ne tekutá obdoba Leninových duchů

-> Tomaso435 06.11.15 23:10:55: kola moc neudelaji, ja dal na nivu kola, ktera nemohu ani uzvednout s pneu 195 nisto 175 a kolem 10l lpg se stale drzim
je fakt, ze jsem trochu poresil nasavani vzduchu - misto teplyho od motoru snorchlem od strechy a udelal jsem tam takove zuzeni, ktere se mi osvedcilo na rapidu :) predstih sel taky nahoru propilováním otvoru pro snimac polohy klikovky

-> Alenka: Jo jo, současný ceny PHM mě přinutily zvážit, zda Sobí adaptaci na 85% lihu ještě neodložit... nějak to přestává být potřeba 

-> palinator: u nás ne. ONO 26,50, Globus 27,40.
Točím to jak je potřeba, ale přes 2000 se většinou dostanu jen když mě debilně krátá šestka níž nepustí.
-> Tomaso435: nech to takhle, s lehce nakopnutým zadkem máš menší odpor vzduchu než kdybys to měl naopak.
Točím to jak je potřeba, ale přes 2000 se většinou dostanu jen když mě debilně krátá šestka níž nepustí.
-> Tomaso435: nech to takhle, s lehce nakopnutým zadkem máš menší odpor vzduchu než kdybys to měl naopak.
-> Alenka: s fávem nejde jezdit ekonomicky. na lpg to netahá, musí se točit kor s 3,9 převodem. a pak jezdim 110 - 120. když jezdim fakt eko s tim že mi nevadí že akcelerace je pomalá a max jedu fakt 90 pak jo. sem schopnej jezdit za 7,4 a dálka jde i za 6,9 ...
Spíš si řikam, jesti by nestálo za to hodit zadek na tlumičích o drážku níž, jestli by ta plocha čelního okna neudělala menší odpor
tady je to dobře vidět img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_105_9045__2014 -11-26_20-05-17_29.jpg
Spíš si řikam, jesti by nestálo za to hodit zadek na tlumičích o drážku níž, jestli by ta plocha čelního okna neudělala menší odpor
tady je to dobře vidět img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_105_9045__2014 -11-26_20-05-17_29.jpg
-> Alenka:
V Globusu je teď nafta levnější než na Onu.
Mimochodem, v jakým rozsahu otáček běžně jezdíš?
V Globusu je teď nafta levnější než na Onu.

Mimochodem, v jakým rozsahu otáček běžně jezdíš?
-> Tomaso435: 100 kilo hmotnosti neudělá nic, pokud jezdíš ekonomicky. Já mám stejnou spotřebu s plným autem i s prázdným :)
-> palinator: víc se nevešlo, tankuju vždycky dokud nevidím hladinku v hrdle. Mohl bych to potáhnout ještě minimálně 100 km, ale zítra mě čeká 300 km, takže bych musel tankovat jinde než na mé oblíbené Tank ONO, a to by teda nešlo
-> palinator: víc se nevešlo, tankuju vždycky dokud nevidím hladinku v hrdle. Mohl bych to potáhnout ještě minimálně 100 km, ale zítra mě čeká 300 km, takže bych musel tankovat jinde než na mé oblíbené Tank ONO, a to by teda nešlo

-> Alenka:
Netankuješ tam toho nějak málo?
Netankuješ tam toho nějak málo?

-> Alenka: no to mám no :-D ale i tak by to na lpg mohlo žrát 6 místo 8 . i když vono vyházet tech 100kg kravin navíc co tam sou.... a vrátit plecháče tak by to možná vliv mělo.. s nástupem alu to vzrostlo :D
a fobie by taky mohla jit dolu.. jen nevim jak... 165kama no, sou tam 185.
a fobie by taky mohla jit dolu.. jen nevim jak... 165kama no, sou tam 185.
-> Tomaso435: vždyť máš LPG, ne?
S LPG se furt někdo chlubí jak jezdí za korunu na kilometr, tak tuhle nádrž jsem tankoval ještě za 25,90, taže to mám se smraďochem ještě za míň než korunu
S LPG se furt někdo chlubí jak jezdí za korunu na kilometr, tak tuhle nádrž jsem tankoval ještě za 25,90, taže to mám se smraďochem ještě za míň než korunu

-> Alenka: něco takovýho by se mi taky líbilo :-D
-> palinator: 

-> Milan 136:
Já zas potkal TDI předfacelift s rovnejma koncovkama a taky to hulilo při každým přeřazení.
Já zas potkal TDI předfacelift s rovnejma koncovkama a taky to hulilo při každým přeřazení.

Dneska prede mnou jela OII fl s rovnyma koncovkama a pri kazdym prerazeni se za tim dost nechutne zahulilo. Tak jsem si rikal doufam, ze to takhle nekouri mne. Pak jsem ji predjel a precetl si TSI...olejozrout jako prase. Zlaty tdi :)
-> dragon_cb_cz: Oni maji celnici v posledni dobe asi jiny starosti :-) Kazdopadne uz jsme na tohle tema cet nejakej varovnej clanek. Ta hrozba postihu je spis hypoteticka, ale lejt E85 do auta, ktery na to neni prestaveny nebo homologovany nebo michat E85 a benal je prej tezkej hrich :-)
-> darklord: O tom, že by někdy někdo popotahoval lidi za ježdění na E85 slyším poprvé - celníci tě popotahují max když do nádrže naleješ něco, co není schválené jako automobilové palivo a není z toho odvedená spotřební daň. Jako teoreticky si to představit dokážu, ale silně pochybuju o tom, že by se to v praxi dělo.
A taky silně pochybuju, že všichni možní přestavovatelé na E85 mají ty "přestavby" homologované...
A taky silně pochybuju, že všichni možní přestavovatelé na E85 mají ty "přestavby" homologované...
-> King: tak to nech ide doprdele, a je rad ze po nom nejdu colnici alebo bernak
alebo kto to vlastne popotahuje ludi za neschvalene palivo

-> darklord: Strelci s feldama obvykle ujizdej na E85 bez prestavby :-) Asi po takovy zmene paliva neni od veci zresetovat adaptacni hodnoty v ECU...
-> Přema: a to je taky problem s tym skocit do servisu kde ti robili prestavbu, ze je to asi rozbite? 

Po roku z čistým ethanolem jsem se načas vrátil k benzínu (u nás na pumpě přecházejí na zimní ethanol tak měsíc nemají) a z 8l spotřeby mi na feldě najednou poskočila z čistým benálem skoro na 10!!! nejhorší je že z ethanolem už to spátky na 8 neskočí a žere stejných 10 jak z čistým N95... 

-> castrol: a nebo to nechat technickým službám při pravidelném čištění parkoviště
Vin zrezne, značky seberu a pak jen nahlásím krádež 


-> ZZ__Top: je dobre parkovat na plachte 

-> castrol:
po zimě vezmu smeták, lopatu a zametu místo kde parkuju

-> ZZ__Top: sak uvidis jak som to myslel po zime ,kazda zima je pre felu nebezpecna 

-> castrol: no počkej počkej jak to jako myslíš. To jako, že mé sochařské dílo z tmelu spadne nebo ta koroze?
Hele náhodou krom pár míst to není tak špatné. Třeba lemy. I když tam jsou plastové lemy tak pod nimi to není taková hrůza jak jsem si myslel. Zadní blatníky no jak je zvykem u kombíku jsou zrezlé, ale jen na jedné straně potřeboval tmel kvůli nabourání zadku auta. Prahy jsou špatné jen zčásti (čekal jsem víc). Vepředu jen pod blinkrama takový kus plechu kde drží blatník. No ale na to, že auto stálo tři litry bych to čekal víc v piči. Kromě výfuku ten byl v piči komplet

-> ZZ__Top: neboj nic no sa to po zime este viac odlahci 
