
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Spotřeba vašeho auta?
prohledat
2995 příspěvků (zobrazeno 1301 až 1350) od 01.11.2011 do 22.07.2025, založil/a mark - zrušená registrace
-> castrol: počkej rez to sice odlehčila, ale já tomu zase váhu přidal když jsem narouboval třeba přední stabík nebo na zadní blatník snad 3kg tmelu 

-> ZZ__Top: jak to môže moc zrat ked to mas odľahčene hrdzou 

-> Alenka 27.10.15 14:39:16: Překlep. E60 - 530i.
Jinak po dálnici pojedu za tuto spotřebu i s 2,5T. Na druhou stranu, v zimě ti pojedu po městě a blízkém okolí za 12 a to ta 1.2 asi určitě nepojede.
Jinak po dálnici pojedu za tuto spotřebu i s 2,5T. Na druhou stranu, v zimě ti pojedu po městě a blízkém okolí za 12 a to ta 1.2 asi určitě nepojede.

-> minno: a vyřešilo by to ten problém? 

-> ZZ__Top: no, ak očakávaš, že to vyrieši problém s termostatom, tak áno

-> MATTESS: Myslíš? Nebylo by lepší rovnou to auto zahodit? 

-> ZZ__Top: v takovém počasí jak dnes by se doba ohřívání neměla nijak drasticky prosloužit. Asi bys měl na ten termostat kouknout

-> MATTESS: hrozně
ale stejně se mi zdá špatný termostat. Jasně je zima a dlouho se ohřívá, ale za celou moji cestu i s pocukáváním v koloně mi nevyleze na feldě ručička nad 80 nebo kolik to je. Ta první čárka nad 70.

-> ZZ__Top: divný, co 

Mě začíná srát ta moje felda. Jak se ochladilo tak dlouho trvá než se ohřeje a trochu víc žere mrcha. Předtím palubák ukazoval kolem 6,3 a teď při stejných trasách 6,6
-> Jirik_Tuňák1983: E60 nebo 330i?
Ok, vezmeme to menší 330i E90 - podle spritmonitoru kombinace za 10,3, Polo 1,2 81 kW za 6,2l.
Skutečně si myslíš, že auto velikosti krabičky od mýdla s 1,2 motorem žere ve 160 stejně nebo více než o dvě třídy větší auto s 3l R6?
Ok, vezmeme to menší 330i E90 - podle spritmonitoru kombinace za 10,3, Polo 1,2 81 kW za 6,2l.
Skutečně si myslíš, že auto velikosti krabičky od mýdla s 1,2 motorem žere ve 160 stejně nebo více než o dvě třídy větší auto s 3l R6?

-> Jirik_Tuňák1983 27.10.15 14:14:53:
Ale je to atmosféra. A u ní v rámci snižování spotřeby během let ustupovali od teorie, že má bejt nejvyšší stupeň tak rychlej, aby dosáh maximální rychlosti v oblasti nejvyššího výkonu. U VTi se toho možná držely stále. Rozhodně převodovky nezkracovali. Jedině u nějakejch městskej malorážek. Corsa C 1,0 12v točila při 130 něco málo pod 5000.
Ale je to atmosféra. A u ní v rámci snižování spotřeby během let ustupovali od teorie, že má bejt nejvyšší stupeň tak rychlej, aby dosáh maximální rychlosti v oblasti nejvyššího výkonu. U VTi se toho možná držely stále. Rozhodně převodovky nezkracovali. Jedině u nějakejch městskej malorážek. Corsa C 1,0 12v točila při 130 něco málo pod 5000.
-> Alenka 27.10.15 14:09:43: Soused má E60 330i a v téhle rychlosti mu to rozhodně více nežere.
-> palinator 27.10.15 14:08:09: To nevím mladíku, mě 1.6 VTi točila skoro 4000 ve 130 km/h. A to zrovna není motor z přelomu milénia.
-> Jirik_Tuňák1983: jaké?
-> Jirik_Tuňák1983 27.10.15 11:39:35:
Mám pocit, žes zamrz někde u atmosférických benzinů někde v období milénia. Jinak naše OIII 1,4 TSI točí na šestku to, co já na TDI.
Mám pocit, žes zamrz někde u atmosférických benzinů někde v období milénia. Jinak naše OIII 1,4 TSI točí na šestku to, co já na TDI.
-> Alenka 27.10.15 13:49:07: Třeba BMW. 

-> Jirik_Tuňák1983: ten "moped" je zpřevodovaný úplně stejně jako OIII RS TSI, takže ve 160 tacho na šestku točí přesně 3000 otáček.
Nevím jaké plnotučnější vozidlo s benzínovým motorem máš na mysli, ale rozhodně to nebude nic z koncernu VW, protože už 1,4 bere skoro o litr víc a s dvoulitrem jsem se pod 8 nedostal snad nikdy :)
Nevím jaké plnotučnější vozidlo s benzínovým motorem máš na mysli, ale rozhodně to nebude nic z koncernu VW, protože už 1,4 bere skoro o litr víc a s dvoulitrem jsem se pod 8 nedostal snad nikdy :)
-> vhml 27.10.15 11:46:38: To netáhne vocpoda? 

-> Jirik_Tuňák1983 27.10.15 11:39:35: jest tak. když s tím pojedeš 80 na pětku tak ten motor utrápíš.
-> vhml 27.10.15 11:35:04: Fakt?
Většina dnešních aut do 1.6 točí nezřídka skoro 4000 už při 130.

-> Jirik_Tuňák1983 27.10.15 10:30:23: ten kosmickej moped ale má převodovku značně dálniční a ve 180 netočí snad ani 4500
-> Alenka 27.10.15 00:17:54: A jsi si vědom, že za tvoji spotřebu Praha - Bratislava a zpět pojede i plnotučnější vozidlo? Navíc s tím rozdílem, že nebude točit kosmické rpm jako ten moped, ale bude se pohybovat někde ve středním pásmu? 

-> palinator: to ne, nejúspornější diesel na zemi mám já a ten žere ještě o dost míň 

-> Alenka:
Takže když si pojedu svou 90, tak pojedu za míň než ten nejúspornější diesel na zemi.
Takže když si pojedu svou 90, tak pojedu za míň než ten nejúspornější diesel na zemi.

VW Polo 1,2 TSI 81 kW.
Praha - Bratislava a zpět po dálnici 140 - 160 + nějaké popojíždění okolo komína 6,7 l/100 km.
Při pohodičce 130 - 140 na bankomat se dá jet pod 6l a kolenovrtství kolem 110 za 4,5l -> teoreticky dojezd přes 1200 km na nádrž.
Popiči kára
Praha - Bratislava a zpět po dálnici 140 - 160 + nějaké popojíždění okolo komína 6,7 l/100 km.
Při pohodičce 130 - 140 na bankomat se dá jet pod 6l a kolenovrtství kolem 110 za 4,5l -> teoreticky dojezd přes 1200 km na nádrž.
Popiči kára

-> suri 16.09.15 21:31:47: Dáváme taky BFka, ale u těch samolepících bych doporučoval toto. Lze zvolit tuto sadu i s jinou barvou závaží a samo pak objednávat kotouče jednotlivě. Klidně nadhoď v práci, poslání na SK nebude problém.
www.ddpneu.cz/samolepici- zavazi-osobni/1265-sada-fe bf-6x6kg-stribrne-zavazi-s tojan-zdarma
Při objednání 6 kusů kotoučů dodají zdarma i stojan na dva kotouče. Je to strašně fajn firma a už roky s nimi spolupracujeme. Výhodou těch 5g závažíček v kotouči (kotouče 6 kg) je, že nemáš odpad a ustříhneš si jen kolik potřebuješ. Což u pásků, kde jsou segmenty na střídačku (5-10-5-10 nebo více apod.) máš. A dolepovat ty kousíčky v rámci šetření je opruz.
Jinak Corghi se muelo začít postupně vyměňovat, páč se to začalo srát (vyvažovačky vymleté a nebo kouslé na hřídelích) a konkrétně inflatrony mají na hovno úplně. Ale někdo si to na druhou stranu chválí, ale ti nejspíše neudělají 80 000 kol ročně.
www.ddpneu.cz/samolepici- zavazi-osobni/1265-sada-fe bf-6x6kg-stribrne-zavazi-s tojan-zdarma
Při objednání 6 kusů kotoučů dodají zdarma i stojan na dva kotouče. Je to strašně fajn firma a už roky s nimi spolupracujeme. Výhodou těch 5g závažíček v kotouči (kotouče 6 kg) je, že nemáš odpad a ustříhneš si jen kolik potřebuješ. Což u pásků, kde jsou segmenty na střídačku (5-10-5-10 nebo více apod.) máš. A dolepovat ty kousíčky v rámci šetření je opruz.
Jinak Corghi se muelo začít postupně vyměňovat, páč se to začalo srát (vyvažovačky vymleté a nebo kouslé na hřídelích) a konkrétně inflatrony mají na hovno úplně. Ale někdo si to na druhou stranu chválí, ale ti nejspíše neudělají 80 000 kol ročně.
-> Jirik_Tuňák1983 16.09.15 21:27:30: neviem ako je dlho , však sa to furt kalibruje tak to musí byť dobre , môžeš mať vyvažovačku za milion keď tam aj tak nalepíš závažie za tri koruny ktoré opadávajú , hrdzavejú a sú odstupňované po 5gr . Dávam origo čo je asi BF italy , odstupňované od 5-65gr a nikdy som nemal akýkoľvek problém s trasením ani gumami ...
-> suri: jup :)
-> suri 16.09.15 21:19:15: Copak ta Corghina, už se posrala?
Jak je tam dlouho a kolik má cca vyváženo kol?
Jinak ten motor tam asi není na vyčištění, že?

Jinak ten motor tam asi není na vyčištění, že?

-> Jirik_Tuňák1983: Motorek od steracu o objemu 1.2 litru, 81 kW, rada EA211 :)
-> Jirik_Tuňák1983:


-> palinator 16.09.15 21:09:45: Já se ptám na ten motor co je spojený s převodovkou, ne na motorek od stěračů. 

-> Jirik_Tuňák1983:
1,2 TSI?
1,2 TSI?
-> Alenka 16.09.15 20:40:08: A o jaké "motorizaci" mluvíš?
Udělal jsem asi před týdnem na Polu drobnou vývojou úpravu.
Spočívala v tom, že jsem komplet vyhodil tu sériovou ohavnost, kterou se v Boleslavi nestydí nazývat sáním, a nahradil ji airboxem ze staré Fabie, ke kterému jsem přivedl "náporový" vzduch z původně zaslepené horní mřížky masky chladiče.
Poslal jsem s tím matku do Bratislavy a zpět, něco ještě pojezdil kolem komína a na 54,87l N95 od Tank ONO se najezdilo 1141km, což vychází na spotřebu 4,8l při průměrné rychlosti 89 km/h i s cukačkami po Praze.
Docela se mi ty nové TSI začínají líbit, už se nemůžu dočkat, až skončí záruka a budu to moct natunit pořádně, aby to jezdilo nádrže pod 4l jako ta moje smradlavá octávka
Spočívala v tom, že jsem komplet vyhodil tu sériovou ohavnost, kterou se v Boleslavi nestydí nazývat sáním, a nahradil ji airboxem ze staré Fabie, ke kterému jsem přivedl "náporový" vzduch z původně zaslepené horní mřížky masky chladiče.
Poslal jsem s tím matku do Bratislavy a zpět, něco ještě pojezdil kolem komína a na 54,87l N95 od Tank ONO se najezdilo 1141km, což vychází na spotřebu 4,8l při průměrné rychlosti 89 km/h i s cukačkami po Praze.
Docela se mi ty nové TSI začínají líbit, už se nemůžu dočkat, až skončí záruka a budu to moct natunit pořádně, aby to jezdilo nádrže pod 4l jako ta moje smradlavá octávka

-> suri: taky si myslim, ze to bude stelovak saci vacky.
Takze EA211 bude mit misto rozvodu problem s pistnimi cepy? :)
O co presne se jedna?
Takze EA211 bude mit misto rozvodu problem s pistnimi cepy? :)
O co presne se jedna?
-> Alenka 02.09.15 21:31:56: po štarte je v pohode to bude prestavovač , horšie sú vyhrkané piestne čepy ...
-> Milan 136: je to jeste tri roky v zaruce a beztak v tom uz po startu neco chrasti, tak aspon driv dostanu novej motor 

-> Alenka: chceš to rychleji popravit?
Polo 1.2 TSI 81 kW z Prahy do MB a zpet za 4.6 pri prumeru 88 km/h.
Benzin Tank ONO + VIF, priste asi zkusim nejakou smes s Etanolem :)
Benzin Tank ONO + VIF, priste asi zkusim nejakou smes s Etanolem :)
-> vhml 28.08.15 07:21:31: S tím tady nepochodíš vostudo. 

-> vhml: je spatne ze litas ako debil 

-> vhml: Já bych věděl 

Taky jsem včera měřil tankování do MXka a průměr krásnej 12. To by mě zajímalo jestli je něco špatně nebo s tím lítám jak debil 

-> King: No tím jsem spíš chtěl říct že v mém konkrétním případě se mi to prostě nevyplatí... jsou auta kde se mění žárovky jako na běžícím páse (třeba mámy Accord), ale oktavián mezi ně naštěstí nepatří.
-> darklord: U Kužára byl problém v tom, ze mi ten první půlrok odešly jarovky po kamosovi, od kteryho jsem to kupoval. Dal jsem ty, co davaj ve Fordu (sluzebak je fajn zdroj ND :-) a 4 roky se o ne nestaram (částečně díky ledkam).
-> dragon_cb_cz: O tom, ze oktavky v turbospine jsou ve všech směrech mimořádný auta, o tom žádná ;-) Na obranu mondea bych uved, ze to byl sluzebak s tehdejším najezdem 60tkm/rok a v režimu, kterej má k presunum na spotřebu fakt dost daleko :-) Velkou roli v tom hrály jízdy po D1 a D11, který diky tem uzasnym panelum ve vetsi rychlosti davaj vlaknum dost zabrat. Podobne na tom byly i přední gumy, který sotva vydrzely ten půlrok.
-> dragon_cb_cz: O tom, ze oktavky v turbospine jsou ve všech směrech mimořádný auta, o tom žádná ;-) Na obranu mondea bych uved, ze to byl sluzebak s tehdejším najezdem 60tkm/rok a v režimu, kterej má k presunum na spotřebu fakt dost daleko :-) Velkou roli v tom hrály jízdy po D1 a D11, který diky tem uzasnym panelum ve vetsi rychlosti davaj vlaknum dost zabrat. Podobne na tom byly i přední gumy, který sotva vydrzely ten půlrok.
-> MATTESS: Jak píšou kluci, buď mobilní appka, nebo na účtenku čmárnu stav km a dopíšu "někdy"...
-> King: Za těch pět let co oktaviána mám jsem měnil jednu H4ku? O ničem jiným nevím...
-> King: nemyslis ze mas skorej problem s elektrikou? 
