Diesel vs Mráz

prohledat
301 příspěvků (zobrazeno 151 až 200) od 11.01.2006 do 15.02.2012, založil/a M.a.R.i
řadit dle data
12:58:39
08.02.2012
Kabal
Resil nekdo ohrev vody pomoci tech 3 zavicek co jsou u 1,9tdi vw.. a cerpadla webasto?? plus nejaky casovac.. otazka je jestli jeste druhou nezavislou baterku.. vyjde to tak 10x levneji nez cele webasto
00:18:54
07.02.2012
MerHanz
Tak jsem vyhrabal papíry od Banerky. Koupena byla 13.4.2010 Takže ráno poslední polopokus. Auto je sice v nevytápěný garáži, ale baterku jsme po nabití nechal na mraze pod lavicí 3 . Je taková kosa, že už se mi fakt nechtělo to montit do žabáka.Vypadá to, na velkej vnitřní odpor, bo tak něco. Třeba mi to i vyreklamujou...
21:15:57
06.02.2012
King
-> Luky.: Nejblbější sedlák má vždycky největší brambory :)

Ne, někdo má prostě kliku, ale obecně bych řek, že ty desítky odstavených aut, co denně vídám spíš patřej do kategorie venniho kámošů :)

U soukr. auta mám fridex na -40, v ostřikovačích koncentrát -40, všechny gumky vzorně ošetřený silikonem - prostě klobouk a kdyby Dajáně nějaký hovado u Kaufu neurazilo zrcátko z pantu, neměl jsem za celou zimu na co hrábnout :)
19:25:12
06.02.2012
vhml
-> Nwkt: taky mě -40 po ranu uspesne zamrza na okne.



Leč u fridexu mi ujela ruka a mam ho na -50 :-D
upraveno 1x, naposled 06.02.2012 19:25:35
19:00:42
06.02.2012
Nwkt
-> Luky.: Mi povídej mě nasralo, si jak debil kupuju do ostřikovačů kapalinu do -40, neředim to a v -15 ostříknu okno a ono to na tom přimrzne, jsem myslel že mi jebne
18:59:07
06.02.2012
Luky
-> venni: to tak bejvá, že vraky bez údržby jezdí jako nic. A ten kdo hlídá fridex, náplň v ostřikovačích, maže dveřní gumy olejíčkem a dobíjí baterku, tak má furt nějaký problémy - kde je ta spravedlnost? 40
18:31:36
06.02.2012
vhml
Ja dneska zkusil sluzebniho růmstra 1,6TDI 77kW. Od Vánoc stojí pořed fabrikou a dneska v mínus 19 šel na první nažhavení na otočení. Leč je pravda že to auto je koupený v létě a má najeto 5000km, tak by bylo smutný kdyby nedal.
18:16:31
06.02.2012
venni
Dnes přijel kamarád s A4 1,9TDi r.v.96 že mu to blbě startuje v létě i v zimě,ale pokaždé to natočí.Kouknu na žhavičky a jedna K.O. + mu tam pořádně nedrží ty malý fajky na svíčky.(zítra zkusím naklonovat fajfy z octavky)

Tlaky má 20,20,16,20 a auto i týhle zimě (- 18) naskočí,mazec 1

Nakonec když odjížděl tak jsem zkouknul fridex a naměřil jsem hodnotu -5 stupnu 3 Auto stojí venku a nic nezamrzá a topení topí...To má někdo štestí.
17:47:39
06.02.2012
bibendum30
Že prý je tu zima3 někdo povídal...a co tohle pánové?

Tomu se říká zima6 www.foreca.cz/Russia/Oymy akon

U nás proti tomu...tropy řekl bych1
14:31:03
06.02.2012
skodovak
-> Bobesh: na naší naftu nepomohlo ani 5L do 50 a lahvinka castrol aditiv.. ono je to sporné
13:46:33
06.02.2012
Bobesh
-> Bobacz: Zimní naftu od renomovaného dodavatele,popř.zimní aditiva. Pokud to je klasika čerpadlo vstřiky,stačí přidat benzín 1:50. Slovy litr benálu na pade nafty. A je klid.
13:01:27
06.02.2012
Luky
-> MerHanz: tak ona se pak dá třeba dojezdit - z přítelkyně Golfa jsme vyndali v zimě polomrtvou baterku neznámého stáří asi tak v roce 2008/2009 a dodneška ji jezdíme ve starý Feldě. Tam to nehoní topení ani větrák, takže to stačí 1
12:16:58
06.02.2012
MerHanz
-> Karel.: na zátěžáku, co měli v krámě se tvářila docela dobře. Ale to už nebyl takovej mráz a bylo to po 30km jízdy. Takže nesměrodatný. vyndám ju a nechát tátovi na hraníí ( aby ji otestoval ) a když tak už mám domluvenou vartu Blue dynamic .
10:22:26
06.02.2012
Karel.
-> MerHanz: jasný, ale třeba ti dají love, nebo když dostaneš jinou tak ji můžeš prodat, já bych to zkusil
10:17:42
06.02.2012
MerHanz
-> Karel.: když najdu papíry tak to zkusím, ale potřebuju jezdit, takže stejně musím koupit jinou a s tou reklamovanou si pak můžu vytřít ...
10:16:28
06.02.2012
Karel.
-> MerHanz: tak ji reklamuj ne?4
10:15:38
06.02.2012
MerHanz
-> Karel.: všák táta ji má v autě už snad 8 let bo kolik to už je. a taky v poho, ale má tam větší. 62 není nic moc 8
10:14:18
06.02.2012
MerHanz
byla nabitá, auto venku přez noc a ráno to nebylo veselý. Zrovna jsem to rozdejchal. tak pojedu zhánět baterku 8 . Kua, to zas bude peněz10 . Kdyby tam fratíci pro ni aspoň udělali víc místa. 62Ah není nic moc a ještě k tomu potřebuju nízkou ( 175mm ).
10:12:18
06.02.2012
Karel.
-> MerHanz: já mám bannerku už asi 4 roky a nemám problém, akorát teď jsem jí dobíjel a to jen proto, že mladá nechala rozsvícený světla3
10:09:25
06.02.2012
Marra - zrušená registrace
to je divné. já mám 5 let starou Boschku a i v největších krutech to chytá hned. pravda je, že jezdím dlouhé trasy..
10:09:03
06.02.2012
skodovak
-> MerHanz: no vidiš to 3 3
10:05:15
06.02.2012
MerHanz
Tak a došlo i na mě. Ráno to nechňaplo. Bannerka se po roce a pul odporoučela. Na necelejch 6V to prostě nechytne
10:03:56
06.02.2012
Marra - zrušená registrace
já se svou předkomůrkovou dedrou tds startuju jak pán. -23 a na drc:D a směju se všem přímovstřikovm tdičkářům, hdičkářům jtdčkářům a podobně:D
09:53:29
06.02.2012
skodovak
tak jsem odhalil dvě uplně KO žhavičky 9
08:53:27
06.02.2012
Luky
Mě šestiletá Fabia RS chytá s původní baterkou docela pěkně. Jen se mi dneska už podruhý stalo, že to pod plynem mírně cukalo, asi mam přizamrzlou naftu, ale snad to bude ok
22:46:52
05.02.2012
beastyLA - ten první
-> palinator: přesně tak :) brácha má passata z roku 97, 1,2m. najeto (taxi) a bere benál jen u značkových pump, teď v LA, kde je saharksý benál do -36oC a vždy v pohodě nastartuje. občas hodí baterku
22:14:56
05.02.2012
palinator
Že všichni řešej kilometry, že auto nad 200 tkm je podle některejch zralý na šrot.. o to více mě těší případy, kdy auta najezděj přes půl míče s původníma motorama a převodovkama. Je to vždycky o přístupu, dá se říci nejen prvního, ale i druhého, třetího, .. 3 majiitele.
21:41:32
05.02.2012
VILIBALD
-> myschaak AZNP K.Hora: No to máš pravdu. Octa už bude mít půl milionu kilometrů. Fakt to auto celkově obdivuju co vydrželo a jak jede i přez ten kilometrovej proběh. A chytá teda líp než kolegy Golf TDI co má najeto 280000Km.

Zase jsem ho dneska startoval přez kabely. Golf nic a Octa chytla i když se jí taky moc nechtělo. Ale už se těším až ta zima půjde do háje.
20:09:23
05.02.2012
skodovak
-> myschaak AZNP K.Hora: neřikám že je to si netroufnu,dnes je možný vše.. ale pokud je vše origo tak dle opotřebení (třeba kůže,volant atd..) to na moc nevypadá..6 tehdá jsme to nějak chtěly řešit přes VIN pak k tomu nedošlo
upraveno 1x, naposled 05.02.2012 20:10:25
20:04:56
05.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> skodovak: jo,jsou i auta který to maj poctivý...taky mám na fábce 110tkm poctivejch
20:03:54
05.02.2012
skodovak
-> myschaak AZNP K.Hora: jj,tohle je těžký no.. tehdá jsem to s Radkem řešil a nepřišlo nám to... pokud to není poskládané s mladších bouraček 3
19:52:00
05.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> skodovak: to máš jedno,holanďani jezděj taky 50tkm za rok)))
19:44:32
05.02.2012
skodovak
-> myschaak AZNP K.Hora: jinak je to z Holandska 3 3 to je leda prorostlí hulením
19:41:18
05.02.2012
skodovak
-> palinator: 197500km nějak jsme se shodli na tom,že by to mohlo i odpovídat,dle stavu motoru,rozvodů atd..

Ale jinak s tim problém vubec neni to až teď v těch extra mrazech to začlo..
upraveno 1x, naposled 05.02.2012 19:42:18
19:35:26
05.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> palinator: právě že jen 750tkm,což na španělský tágo je zaběhlej motor teprv4
19:00:53
05.02.2012
palinator
-> skodovak:

Kolik že má vlastně nalítáno?
18:23:16
05.02.2012
skodovak
-> myschaak AZNP K.Hora: jojo dýl točí chytne,klepe na tři a za pár okamžiků se rozeběhne.. to že se chytne bych i opoměl i když nerad,ale ta delší doba startu je na pendrek..
17:59:21
05.02.2012
eMBébé
Po třech letech svítící kontrolky žhavičů při bezproblémových startech a to i v zimě mně autorizovaný servis přesvědčil o jejich výměně. Při té příležitosti mi změřil i chladící kapalinu (prý pouze do -12,5°C) a doporučil výměnu. Mám nafťáka Fiata Ideu 1.3 Multijet a světe div se, jezdím tak i v -19ti°C, zatím co někteří kolem stojej. Akorát jezdím s baterií v rezervě. Ruku na srdce, o auto moc nepečuji, leju pouze naftu od severních sousedů za hranicemi. Mám to kousek a prozatím se to ještě vyplatí.
17:49:50
05.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> skodovak: to by mohla dělat žhavička...bude to to dýl točit třeba a chytne na tři pak se přidá čtvrtej....
17:21:21
05.02.2012
skodovak
zapoměl jsem dodat že další starty pokud má motor ještě někou i mírnou teplotu jsou už na drc..dělá to jen po delším stání
17:07:39
05.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> skodovak: změř odběr Ampér při žhavení
17:02:42
05.02.2012
MerHanz
-> skodovak: nejpravděpodobneji ty žhavičky
17:00:46
05.02.2012
skodovak
když to blbě startuje a celkem dlouho žhaví tak dát svíce?.. ono to chytne,ale většinou na tři a tak to pohrcává než se chytne.
21:54:45
04.02.2012
Hurdis
Ale jinaj jsem zvědav na následující týden. Ještě tam nějakých cca 15 kousků mám. Na opravu zámků, desinfekci, přezutí, podvozky a STK.

To už jsou mnou nedotčené dehty, atmosféry, zednické HDička apod. Tam už to bude asi porod.

Jistota je jediný artefakt značky Lublin II, na to seru.
21:49:49
04.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Apple STS Chvojkovice-Brod: 4 však tak to má být)

-> Hurdis: jo vím,taky jsme měli fordy ve firmě....ale kdybys měl vozovej park se starejma 1.8d tak tam ani vstřiky a čerpadla nepomůžou)
21:47:19
04.02.2012
Hurdis
-> myschaak AZNP K.Hora: Jen kde bylo před smrtí. Když stojí čerpadlo 45, moc si vyskakovat nemůžeš.

Jelikož si rád přidělávám práci, tak si každé auto párkrát do roka projedu, nebo vezmu na víkend domů jako spotřebáka a pak řeším zjištěné závady.

Letos mám prvně pocit zadostiučinění, tím víc, že to díky mrazům bylo vidět ze správných židlí.
21:46:27
04.02.2012
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> myschaak AZNP K.Hora: joooo, nový žhavky pane, to jejinej starting, dával sem je před mrazama5
21:40:16
04.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> Hurdis: tak pokud se šlo i po čerpadlech a vstřikách tak to je jiná!)
21:38:26
04.02.2012
myschaak AZNP K.Hora
-> VILIBALD: taky už má skoro 0,5mega ne?)
21:27:14
04.02.2012
Hurdis
-> myschaak AZNP K.Hora: To, že jsem si před týdnem na tenhle maraton připravil nové škrabky, start spreje, záložní AKU, 2x buben 30m prodlužováku a 40 kg startovací vozík, novou sadu měděných kabelů a svojí oblíbenou bedýnku nářádí moc o optimismu nesvědčilo.

Příjemné překvapení. Každoroční rozpraskané ruce mrazem od rozmrazování a rozdýchávání zapalování a náplní se vyplatilo.

Podzimní akce "nucená příprava" se vyplatila. I když ty nejvyježděnější kousky si o ní řekly v listopadu samy. Takové vstřiky, palivová čerpadla apod. se docela ma fakturách vyjímala docela blbě.

Taky zimní kapaliny kupované z barelů jako koncentrát jsme přestali skoro úplně ředit destilkou. Takže větší část flotily je hustoměrem skoro neměřitelná.
Extreme Tyres