
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Co jste dnes udělali...
-> castrol 05.05.15 17:30:03: jak že máš tu garáž velkou? Už vypadá docela malá 

-> rOMAN: tak ať ti to vydrží i v cíli



Kdyby se někdo z Vás nudil, tak si dovolím tady přihřát svoji polívčičku. 
Když se dva škodovkáři sejdou, je o čem povídat...
portal.upmedia.cz/index.p hp/.../3527-matej-vetesnik

Když se dva škodovkáři sejdou, je o čem povídat...

portal.upmedia.cz/index.p hp/.../3527-matej-vetesnik
Každé ráno cestou do práce (peši) chodím okolo jedného autoservisu. Dnes ráno tam mali vonku pristaveného karburátorového Formana, otvorerená predná kapota. Pánko sa čudoval, keď mu mechanik vravel, že na to sa už u nich objednať diely len tak ľahko nedajú. Zrejme sa mu stalo niečo s karburátorom, alebo rozdeľovačom. Normálne som mal chuť mu to tam riadne všetko pošteľovať
Ale nebol čas.

-> Bukaj 05.05.15 22:42:41: Tak to by zaujímalo aj mňa. Rovnako aj to, ako merajú emisie pri zvýšených otáčkach (3000), keď otáčky počas celej doby absolvovania kontroly nik nezvýši
A na protokole tá hodnota je.
-> milano 05.05.15 20:22:22: Inak uhol zopnutia kontaktov sa meria elektronicky, takže ako tu už aj bolo napísané, rozdeľovača sa technik nemusí ani dotknúť. A dokonca myslím, ak si dobre spomínam, táto hodnota sa dá zmerať aj na bezkontaktnom zapaľovaní. Označenie "zopnutie kontaktov" už síce potom stráca svoju pravú hodnotu (kedže tá hodnota je konštrukčne daná elektronicky), ale stále sa jedná o ten istý údaj.

-> milano 05.05.15 20:22:22: Inak uhol zopnutia kontaktov sa meria elektronicky, takže ako tu už aj bolo napísané, rozdeľovača sa technik nemusí ani dotknúť. A dokonca myslím, ak si dobre spomínam, táto hodnota sa dá zmerať aj na bezkontaktnom zapaľovaní. Označenie "zopnutie kontaktov" už síce potom stráca svoju pravú hodnotu (kedže tá hodnota je konštrukčne daná elektronicky), ale stále sa jedná o ten istý údaj.
-> Tommyk 04.05.15 21:05:59:
Koukám že ten regulátor stojí docela zajímavou část ceny z celý flexy, kterou jsem koupil v Lidlu a je timhle vybavená.
Koukám že ten regulátor stojí docela zajímavou část ceny z celý flexy, kterou jsem koupil v Lidlu a je timhle vybavená.

-> milano: Divný.. s bezkontaktní sadou (dokonce na 1000MB) jsem absolvoval takový 3-4 prohlídky (resp. ME) a vůbec nikdo to nikdy nijak nekomentoval..
-> King: Mám stejnou zkušenost - naopak jsem se vždy divil, jak mohou zjistit úhel sepnutí (na protokolu jej vždy píšou), když se rozdělovače ani nedotknou...

-> milano: Mel jsem kdysi ve skodovce "kockopsa" tzn. bezkontaktni rozdelovac a domorobo zapalovani s uhlem sepnuti snad 95 st. pri volnobehu, pozdejc origo ETZ a nikdy mi na to emisich nerekli ani popel. Nevim, jestli to tam nejak v analyzatoru editoval, ale protekci jsem rozhodne zadnou nemel - asi byl na vysoky atleticky kluky :-)
-> milano: příště jeď jinám
-> milano: volaco si najst musel ...
dneska absolvovaná emisná kontrola s LR . technik pixoval ako chorá vrana, že ako má zmerať uhol zopnutia kontaktov na bezkontaktnom zapaľovaní. kebyže to nie je otcov známy z mladosti, tak by ho aj vyhodil. výmena zapaľovania za bezkontakt je tak vážny zásah, alebo len neradi vidia staré autá?
-> Matthes, záškodník z TechWebu: -> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) : je to cele zle
-> Tomaso435: Měřák psáno kolem 20mA (neměřil jsem), lze kdykoli odpojit od napájení... Z 90% jsem stejně na síti, tudíž baterka krmena nabíječkou, ale už se mi stalo, že jsem nechal zapnutou lednici tak, jak bejt zapnutá neměla... :-/ A ten rozdíl 8-10A bych podle měřáku poznal...
Edit: Jinak úbytek na bočníku je 0,75V při 50A, což jsem ochotnej zkousnout. ;-)
Edit2: Tak odběr 20mA docela sedí (měřeno klešťákem, dál jsem po tom nepátral)... Horší je, že to odběry do 0,5A prakticky ignoruje, od cca 1,5A to měří slušně. Ale zase na druhou stranu - od zařízení měřícího do 50A za 313,- Kč komplet jsem mic moc lepšího nečekal. :-)
Edit: Jinak úbytek na bočníku je 0,75V při 50A, což jsem ochotnej zkousnout. ;-)
Edit2: Tak odběr 20mA docela sedí (měřeno klešťákem, dál jsem po tom nepátral)... Horší je, že to odběry do 0,5A prakticky ignoruje, od cca 1,5A to měří slušně. Ale zase na druhou stranu - od zařízení měřícího do 50A za 313,- Kč komplet jsem mic moc lepšího nečekal. :-)
-> Stepan FUN: a kolikpak má odběr ten měřák? já od toho upustil protože díky měřáku sem vydržel o něco méně :D
Dnes nainstalováno do karavanu. Přesnost nic moc (ukazuje cca o 0,2V a o 0,2A míň), ale na orientační měření to stačí. Abych nedopadnul jako posledně, kdy jsem nechal zapnutýho něco, co vůbec zapnutýho bejt nemělo...
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Má to logo Trabantu, tak to musí být němec. :)
-> castrol: Tak oplsrac... To neni nemec :)
-> Přema 05.05.15 16:56:18: vymeň hadičku k tomu stremenu a ak piestik chodí bude to ok
Přijel jsem domů a na feličitě o5 levá přední hoří, prostě se to znova kouslo. Už nevím kama tam může ten vzduch jít vždy při delší jízdě se to kousne a hotovo. Když to odvzdušním tak je to za týden znova. tzn jde se měnit gumička nic jiného mě už nenapadá.
-> Tommyk: Bylo by dobry se kouknout pri koupi na pouzitej triak (ten bazmeg na chladici). Pro brusku bych pod 16A (BTA16/xxx) nesel. I kdyz u cinskejch pajcu soucastek se neda verit prakticky nicemu...
-> Tommyk: to uz rovno nieco taketo a budes to moc pouzit aj na inom naradi www.hadex.cz/img/.../w814
.jpg
-> castrol: v autokelly prodavaj novy za 180kč, ale nevim prave zda mi bude toto stačit.
-> Tommyk: ak si zozenies nz nejakeho vraku ten regulator tak ano
Je tady nějaký elektrikář?
Zajímá mě, zda by šla udělat na úhlový brusce regulace rychlosti (otáček). Některý to mívají.. Takové to kolečko se 6ti stupni. Bruska je Makita.
Zajímá mě, zda by šla udělat na úhlový brusce regulace rychlosti (otáček). Některý to mívají.. Takové to kolečko se 6ti stupni. Bruska je Makita.

-> Mr._Nosferatu: rotavator robi
-> castrol: A co to vlastně je ?
-> castrol: 

-> dna69 - "zde je místo pro Vaši reklamu" :) 03.05.15 09:44:26: kdyz nakoduje ameriku, tak pri zatazeny rucni brzde nesviti.

-> palinator: no taky je mozny ze to tehdy jeste nesulili...
-> U-Geen: ,
Na tý Vectře prohnil jeden plášť koncovýho tlumiče, ale pod tim byl druhej, takže to ještě neprdělo. Jakej to má osud teď nevim, je to prodaný za deset 12, ale řek bych že ten vejfuk přežije motor.
Na tý Vectře prohnil jeden plášť koncovýho tlumiče, ale pod tim byl druhej, takže to ještě neprdělo. Jakej to má osud teď nevim, je to prodaný za deset 12, ale řek bych že ten vejfuk přežije motor.
-> palinator: to by me taky zajimalo. Na vitare se rozpadla trubka po 3 letech ve svaru :-(
-> U-Geen:
10 let a 90 tkm životnosti na Vectře mi nepřijde zrovna špatnej výsledek. Co je teda pak dobrá značka?
10 let a 90 tkm životnosti na Vectře mi nepřijde zrovna špatnej výsledek. Co je teda pak dobrá značka?
-> U-Geen: Já to za lepší značku považoval...
...doteď
...doteď

-> palinator 03.05.15 21:25:35: no dva walkery mi prosly autama a od ty doby to za lepsi znacku nejak nepovazuju :)
-> m8rinek: rodinné záležitosti....



-> OndraKrupi: Měli jste bejt ve sklípku, tam se vůbec navazovaly kontakty :D.
-> tunerlada: no my s krušou jsme hned navazovali kontakt, a ty s Jumbem NIC




-> OndraKrupi: jaká netykavka ?



-> dragon_cb_cz: ne to ne ale kotouče byly totál sjetý a na tom zánovní destičky tak sem tím začal.zítra mrknu ještě po trubkách všude,na zadní brzdy a pak jen válec
-> OndraKrupi: Jsem měl mnoho starostí se slečnou :D
-> m8rinek: však jsem ti říkal že ta netykavka ve feldě je Láďa



-> steyr: Vídám to často, ale moc nechápu k čemu to je dobrý...
-> Mantrabeach: Tak zrovna problém propadajícího pedálu bych se asi výměnou kotoučů a destiček řešit nesnažil... Ale hádám, že tak to myšlený asi nebylo.
tak sem se dal do přípravy na stk ale pořád mi to nebrzdí.Měnil sem kotouče za skoro nový,destičky taky a pořád se pedál propadá na zem.zítra zkusím odvzdušnit a pak už jen zkusit válec
