skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
pred a po
felicie když jsem ji koupil.lemy zase tak extra shnilý nebyly ale přece.PŘED
-> haso: ale jo,jsou i vyjímky....tatík měl escorta 95ku 1.8 16V zetec a to byk tahoun,když ho prodával tak měl 250tkm a motor byl v perfektní kondici....
-> Jožynek : -> haso:



-> myschaak AZNP K.Hora: ja som s benzin fordom nadmieru spokojny

-> myschaak AZNP K.Hora: ale no...

-> Dave - ten pátý: ford neumí ani naftu
máš recht....


Ale dost, nechci tady zakládat Peugeot fórum. Každá značka a model mají něco. Opel neumí vyrábět naftu, ford benzíny, FA - FE hnijou, japonci trpí na podvozek... Každej si musí vybrat co se mu líbí a co mu vyhovuje 

-> zidlik: Víš co stačí udělat? Koupit si od bosalu tmel na výfuky za 50,-.
Měnil jsem u bejvalky koncák na 206 a dal jen sponu a foukalo to kolem - byl jsem na emisích a týpek mi říkal, že sice to trošku profukuje, ale nějaký hodnoty naměřil, ať to příště máznu tmelem. Když jsem teď měnil komplet ( přední, střed, konec ) výfuk ( z důvodu odstranění "tuningových" duplexů ) a taky že jsem ho sehnal za super peníz, tak jsem to omazal, nechal zaschnout a mazec!!! I když ho ucpeš dlaní, tak nikde nefouká. K té zadní nápravě, ANO, neni to nejlepší systém a já na to hodně často nadávám. Co se týče opotřebení, tak tam odchází ložiska, ale tomu se dá zabránit, že u nich uděláš díru a nacpeš tam maznici a občas to promažeš. A důvod mého nadávání? Mám tam větší kola a budu dávat tvrdej podvozek, ale budu to muset nějak pořešit, protože když naložim auto, tak prdel půjde dolů a ne jako u Feldy na HP-čkách, která "zůstane" stejně...




nechce nekdo 205 na dily ?mam na prodej

-> TC 04.12.09 09:11:24: strejdova 405ka (po nedorozumění s avií = tj. viděl jsem odstrojenou kastli před poslední cestou do šrotu) taky nebyla vůbec rezatá. Jediný zrezlý místa, které jsem viděl byly plechy siletbloků na zadní nápravě.
-> zidlik: musim souhlasit s -> Dave - ten pátý: potom, co jsem si koupil 205tku gti jsem už nechtěl nic jiného, práce naprosto pohodlná, u auta stejně starýho jako šáde žádná koroze, naprosto žádná a potom, co jsem prodal superba, pořídil jsem ještě 607čku a to je jiný kafe než ten verk od škodovky.
Hold si měl smůlu na kusy, o který se nikdo nestaral, neznám nikoho kdo by měl pozinkovanýho pěžota a stěžoval si na korozi. Dokonce znám manažera, co vydělává XX tisíc měsíčně a jezdí 405tkou neboť prý lepší auto podlě něj nikdo nevyrobil, který řídil
Hold si měl smůlu na kusy, o který se nikdo nestaral, neznám nikoho kdo by měl pozinkovanýho pěžota a stěžoval si na korozi. Dokonce znám manažera, co vydělává XX tisíc měsíčně a jezdí 405tkou neboť prý lepší auto podlě něj nikdo nevyrobil, který řídil
-> Dave - ten pátý: ty vejfuky a příruby na vejfuku ztoho by se člověk posral...člověk to stáhne tou sponou a stejně to fouká..pak tomu furt kolísá volnoběh a chcípe to a pak se mě strašně líbí jak to je v pozinku...ale všude zespodu a spodky dveří tam kde to nikdo nevidí tak to je schnilý nasračku...a ty zadní nápravy na 106tkách vo tom ani nemluvim
tot muj názor...ty máš jak sem si všim jinej


-> zidlik: A důvod?
-> afro100: hovno kleslo

-> zidlik: na H ... heslo?



po dnešní zkušenosti musim říct že pežoti sou vopravdu auta na H




-> P@wlos: Tak ono když máš u šáde jeden kabel od baterky ke startéru a kolem motoru je místa na člověka a psa, tak to težko porovnávat...
ja bych uz pazouta do rodiny taky nebral... - zkusenosti 2x205,2x309,405,406... uz ani videt
zlate shades...

-> Syny: matiek sa nebojím , tie sa rozsekajú vždy ale štefty vymeniť býva luxus
Nechápu ty keci, že frantíci jsou špatný auta...
Motám se kolem nich už kolem 7 let a nevzpomínám si, že by mě nějaký Peugeot někdy s něčím zadřel. Mají výborně ošetřené karoserie a modely 106, 205, 206 jsou jako hračky. Asi to záleží na kusu a taky na řidiči, protože od získání řidičáku jsem jiné auto než Pežot neměl a nikdy nebyl problém. Jenom ten zas**nej Renault! Už jsem viděl auta z 98 roku shnilé na sra*ku, nic tam nefunguje a když se něco stane, tak je hotovo... A tam kde teď pracuju mám možnost často slyšet kritiku na auta a jediné co se servisákům nelíbí, je hodně možností při nákupu dílů ( 206 má tušim 5 možností předních brzd ). Jinak nikdo na práci nenadává.

-> suri: no prave - kdyz mas zahnilou matku, tak je prasknuti steftu dost realny :(
-> Syny: nj matky sa prežiť daju mna poburuje predstava zalomených štiftov
-> suri: No kdyz mas praskly tesneni pod svodama, tak to drobet znepokojujici je. Tim spis kdyz se tam neda dostat a matky sou na sracku zrerly...
-> Syny: ja tiež ale nemusíš sa toľko znepokojovať
-> suri: Rad mam veci v poradku a rad jedu nekam bez stresu, kde mi auto necha a podobne 

Nwkt 02.12.09 20:54:11 napsal:
→ Syny: btw dneska jsem byl u Štětky a mluvili jsme
o tobě, prej ti řikal, že s tim klidně můžeš jezdit a prd
se stane ani keby si ho nepoznal , kolkokrát kontroloval kyvku kým prvýraz vyjel?
→ Syny: btw dneska jsem byl u Štětky a mluvili jsme
o tobě, prej ti řikal, že s tim klidně můžeš jezdit a prd
se stane ani keby si ho nepoznal , kolkokrát kontroloval kyvku kým prvýraz vyjel?
myschaak AZNP K.Hora 02.12.09 19:40:44 napsal:
tímto jsem s pažoutama začal a zároveň skončil…už nikdy víc!S pažoutama si není ladno zahrávat.
tímto jsem s pažoutama začal a zároveň skončil…už nikdy víc!S pažoutama si není ladno zahrávat.

-> Nwkt: Rikal, ze by s tim jezdil normalne dal, ale ze driv nebo pozdeji to tesneni vyleti cely, ze je ted jen nacaty. A ja fakt nebudu cekat na to, kde mi foukne cely tesneni
Navic to tam prisava vzduch a muze to blbnout lambdu...

-> Syny: btw dneska jsem byl u Štětky a mluvili jsme o tobě, prej ti řikal, že s tim klidně můžeš jezdit a prd se stane
-> U-Geen: No to taky nemam, ale zase termostat je takova bolistka tech aut, protoze funguje opacne nez u skodovky a docela dost se sere. Aspon na seatforu je toho tam dost... Taky u cordoby moc nedomysleli zadni pruziny... Udajne tam daly stejny jako na ibize, ale nedoslo jim, ze cordoba ma delsu prdel a je tezsi a ty pruziny jim sednou vic nez u ibi, takze je to vzadu u dost Cordob sedly... A tayk sem zjitil, ze ve spanelsku jim moc nejdou tesneni... viko ventilu sem pretesnoval, z tesneni hlavy mi prolina olej, tesneni svodu mam praskly a diky debilnimu ulozeni svodu zezadu motoru a totalne sezranejm matkam bude vymena pekne na picu 

-> Nwkt: za 7-8 na 100
-> afro100: 10 na 100? 

jedine co ma teda na tom frantikovi bavi ten motor - 1,8 s vykonom okolo 70kW a spotreba rovnaka ako u shade ... aj ked zase pristup k niektorym castiam je na hovno, sviecky som tam zatial este nemenil a potrebovali by, ale sanie ponad hlavu ma k nim jaksik nepusti
-> Syny: jj servo se sundava u me taky, + tam trochu zavazi kompik klimy. ale jak casto menis termostat? Zas aspon nemam po 7 letech provozu zarezlej elektromotor vetraku chladice jako tchan, poprakany pruziny, menenou temer komplet z. napravu a tak :-)
-> U-Geen: No nevim jak tvoje toledo, ale pristup na par veci v tej Cordobe a jejich obtiznost vymenitelnosti je pekne na hovno... Vymenit termostat obnasi sundat servo. Elektriku bych si taky predstavoval lepsi. Svody a sani zezadu motoru, takze pristup maximalne na hovno az nemoznej... A tak dale...
-> Syny: 

-> Syny: no nevim, asi mam teda spatny srovnavaci vozidlo
-> Syny:
jo tahali do španěl díly z rajchu přes francii





-> afro100: Tak ono ten Seat je o hovno lepsi, to bude asi tim, ze je Spanelsko blizko Francie 

Syny 02.12.09 20:22:38 napsal:
→ myschaak AZNP K.Hora: To neni jen o pazoutech, stejny sou
vsici francouzi
:)
suhlas
ked vidim co vsetko odchadza na renckovi tak mi je az zle ... aj ked, ono ani moc nejde o to ze daco odide, ale o tu demontaz/montaz inej suciastky, dakedy by ma z toho j*blo...
→ myschaak AZNP K.Hora: To neni jen o pazoutech, stejny sou
vsici francouzi

suhlas

-> Matthes, záškodník z TechWebu: abych mohl na jeho trénovat opravy a na svojí už se hrabat na jisto)
-> Matthes, záškodník z TechWebu: Volit mezi fóbií a pažoutem tak zvolim tramvajenku 

myschaak AZNP K.Hora 02.12.09 19:49:32 napsal:
→ Nwkt: jj,je to tak…že jsem nesehnal pantátovi radši
nějakou fábii…no ať jim to chvíli slouží… Tssss, na co fobii kdyz muze mit peknyho pezotka
→ Nwkt: jj,je to tak…že jsem nesehnal pantátovi radši
nějakou fábii…no ať jim to chvíli slouží… Tssss, na co fobii kdyz muze mit peknyho pezotka

-> Fén: jj 

-> Syny: Nejlepší auto je to, které nemáš. :o)
-> Syny: já to vim,akorát jsem to tu nechtěl takhle říct aby se určitá skupina virtu neurazila

-> myschaak AZNP K.Hora: To neni jen o pazoutech, stejny sou vsici francouzi
Auto bud japonsky nebo nemecky :)

-> myschaak AZNP K.Hora: chvíli

-> Nwkt: jj,je to tak...že jsem nesehnal pantátovi radši nějakou fábii...no ať jim to chvíli slouží....
myschaak AZNP K.Hora 02.12.09 19:40:44 napsal:
tímto jsem s pažoutama začal a zároveň skončil…už nikdy víc!

tímto jsem s pažoutama začal a zároveň skončil…už nikdy víc!


