pred a po

prohledat
14465 příspěvků (zobrazeno 1201 až 1250) od 05.03.2008 do 20.06.2025, založil/a targa 2
řadit dle data
23:00:39
07.07.2016
Vojťas
-> palinator: Hele poznavam v tom svoje Jupitery, tak je koukej navalit zpatky 40 10
22:06:53
07.07.2016
palinator
ent áftr1
zvětšit pred a po - obrázek od palinator vložen 07.07.2016 22:06:53
upraveno 1x, naposled 07.07.2016 22:07:04
22:05:22
07.07.2016
palinator
Někteří měli možnost vidět premiéru na PohoňFestu. Čili

Bifór
zvětšit pred a po - obrázek od palinator vložen 07.07.2016 22:05:22
12:18:48
05.07.2016
Tommyk
12:14:49
05.07.2016
suri
-> Tommyk 05.07.16 11:55:31: 6Q0412359 -> Milan 136 03.07.16 22:27:38: to vymením celé s tlmičmi ked bude treba
11:55:31
05.07.2016
Tommyk
22:27:38
03.07.2016
Milan 136
-> suri: já mám zamatláno vazelínou. když pak vidíš kolikrát ty závity na tlumiči, jak v tom stojí voda...to moc nevychytali
22:21:48
03.07.2016
suri
-> Milan 136 03.07.16 22:03:16: už dávno , nebolo by odveci tam nastriekať aj vosk
22:16:50
03.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
22:10:46
03.07.2016
Milan 136
-> Tuner#2: pokud jsi je tam nedal, tak nemas ;-)
22:09:11
03.07.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 03.07.16 22:03:16: Netuším, mrknu ;)
22:03:16
03.07.2016
Milan 136
-> Tuner#2: tyhle vicka uz tam mas?1
zvětšit pred a po - obrázek od Milan 136 vložen 03.07.2016 22:03:16
12:41:22
03.07.2016
Shackall
-> bibendum30 30.06.16 22:07:22: Neporadil bych si nijak. Tohle je práce, na kterou bych si absolutně netroufnul, která vyžaduje machra, kterým nejsem, se znalostmi, které nemám 4 Samozřejmě klobouk dolů před každým, kdo něco takového umí.
20:22:38
02.07.2016
bibendum30
-> Alenka: třeba WIKIPEDIE napoví 6 cs.wikipedia.org/wiki/Res taurov%C3%A1n%C3%AD



-> dragon_cb_cz: Díky6
10:59:54
01.07.2016
Alenka
-> bibendum30: a jak se to teda dělá?
10:38:40
01.07.2016
dragon_cb_cz
-> bibendum30 30.06.16 18:25:43: Prdlajs tomu rozumím, ale vypadá to hezky 157
22:16:05
30.06.2016
Dušan
-> bibendum30: podle me to je prace odbornika
22:07:22
30.06.2016
bibendum30
-> Jarda/felda: Tady se snaží být někdo vtipný.....



Chtěl bych vás vidět jak by jste si poradily s 367 let starým bronzovým zvonem z roku 1649,

záchranou původního ručně kovářsky udělaného železa uchycení zvonu a původního dřeva.

Vše dát do podoby aby zvon opět fungoval jako po první instalaci včetně vyběhaných kovaných čepů a bronzových pouzder bez osy.



To je trochu jiný level než vyvařovat škodovku...
21:53:20
30.06.2016
Jarda/felda
21:47:55
30.06.2016
bibendum30
-> Shackall: Ne,restaurování probíhá zcela jinak
18:35:47
30.06.2016
Shackall
-> bibendum30 30.06.16 18:25:43: Drátěný kartáč na flexe?
18:25:43
30.06.2016
bibendum30
6 stav při předání - po 10 dnech restaurátorské práce
zvětšit pred a po - obrázek od bibendum30 vložen 30.06.2016 18:25:43
18:20:19
30.06.2016
bibendum30
10 stav PŘED sundáním z věže
zvětšit pred a po - obrázek od bibendum30 vložen 30.06.2016 18:20:19
15:09:55
29.06.2016
suri
-> Jarda - zrušená registrace 29.06.16 14:05:30: na Felde som tie ramená menil v 11/2014 a sú stále ako nové
14:05:30
29.06.2016
Jarda - zrušená registrace
-> minno: a myslis, ze ma cenu alkytonovat nova origo ramena na feldu (ale ta origo barva se mi z toho teda sundavat nechce)? predpokladam rocni najezd lehce nad 30tis. km, na dalsich skoro 30tis. km mam jina auta a tam uz to je bez debaty, dokonce i s tou zabahnovanou nivou uz si hraju jako se skodovkou...

Jestli sed pro to rozhodnu, tak bych schodil i napravy - opiskovani, zinkovej epox, festB a alkyton
13:45:28
29.06.2016
palinator
-> Sejki:

Mělo a podle všeho buben nikdy nebyl dole. Spíš ta drážka zvenku mi přijde divná.
10:52:12
29.06.2016
minno
Ad. ošetrovanie a natieranie častí náprav na aute. Dodal by som k tomu toľko, že je rozdiel, keď sa s autom jazdí 50 a viac tisíc km ročne (prevažne služobáky). Vtedy naozaj nemá význam natierať a ošetrovať hrdzavé ramená a pod., nakoľko vtedy sa to fakt skôr zoderie ako prehrdzavie...

Ale u rodinného auta, kedy s tým človek najazdí pár tisíc km ročne a vízia je mať to auto ešte ďalších pár rokov, v takom prípade aj ošetrenie "spotrebných dielov" má určite význam....
08:54:28
29.06.2016
Sejki - zrušená registrace
-> palinator: co ty drazky uvnitr? To nemelo klinek?
23:38:53
28.06.2016
palinator
Ale tohle se mi nelíbí.
zvětšit pred a po - obrázek od palinator vložen 28.06.2016 23:38:53
23:38:30
28.06.2016
palinator
Menší humus... Teď to brzdí i na ručku moc pěkně, tak doufám, že si to ty brzdy nerozmyslej.



Pomáhal mi s tim (resp. ukazoval mi jak to mám dělat) kámoš, neuvěřitelný jaký triky maj lidi který to půl svýho života dělali. 6



E: tak to vypadá, když už je technická fakt potřeba. Takže od rána skoro do půlnoci v garáži.
zvětšit pred a po - obrázek od palinator vložen 28.06.2016 23:38:30
upraveno 1x, naposled 28.06.2016 23:39:45
23:36:34
28.06.2016
palinator
20:52:25
28.06.2016
Milan 136
-> Tuner#2: to udelas sam i bez zvedaku 4

Ja ne budu na mym delat v sobotu
20:43:29
28.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 28.06.16 20:23:15: Ještě ne, švagr neměl volno na zvedáku a ani čas 8 Ještě dám péči interiéru až teď bude čas a pak snad na to dojde řada 4
20:39:15
28.06.2016
MajoLR
-> Jirik_Tuňák1983 28.06.16 09:52:04: 9 51 ...treba zásterky /lapače/.4
20:23:15
28.06.2016
Milan 136
-> Tuner#2: rozvody uz mas taky hotovy?
14:17:49
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> Tuner#2 - zrušená registrace 28.06.16 14:00:44: No, když vidím jak se v tom nimráš (myšleno pozitivně), tak raději hlásím co trápí kolegy, abys třeba na něco nezapomněl a pak nebylo pozdě. 1



Stejně je to smuntí, když se člověk stará a stejně to ve finále rozmrdlá na našich silnicích. Jediné auto, kde ani po nájezdu 70 nebo 80000 km po českých silnicích nezačalo nic klepat nebo drnčet byla moje bývalá Xantia. U následujících už to tak nebylo a stačily na to průměrně 2 roky stejné trasy.
upraveno 3x, naposled 28.06.2016 17:05:08
14:00:44
28.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 28.06.16 11:25:28: Okolo brzdoveho jsem to mel taky jen podstatne mene a pak u jednoho osvetleni RZ. Okolo znaku OK. Tapec byl sundanej, vse osetreno 2* zakladem a dostrikano sprejem 5
11:53:38
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
Jinak už jsem to sem dával. Nová TOY RAV4 má podle mého ochranu podvozku ještě úspornější. Nějaké rozvařené pásy, které mají za fci asi co nejlépe zadržovat sůl a bordel. Zbytek je jen poprášený fixírkou. Mnohé části nechráněné ani tou lepenicí.
zvětšit pred a po - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 28.06.2016 11:53:38
11:53:11
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
Jinak už jsem to sem dával. Nová TOY RAV4 má podle mého ochranu podvozku ještě úspornější. Nějaké rozvařené pásy, které mají za fci asi co nejlépe zadržovat sůl a bordel. Zbytek je jen poprášený fixírkou. Mnohé části nechráněné ani tou lepenicí.
zvětšit pred a po - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 28.06.2016 11:53:11
11:25:28
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
Ještě bych preventivně, jestli zasvěcení souhlasí, číhnul pod zadní tapec na pětkách.

Tohle má kolega na 2005ce.
zvětšit pred a po - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 28.06.2016 11:25:28
11:07:24
28.06.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> suri 28.06.16 10:52:39: Prahy a dutiny pod podbehama jsem delal voskem stejne tak jako pak trubky napravnice. 4
10:52:39
28.06.2016
suri
-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 21:08:07: ešte by bolo poriešiť dutiny , budem sa toho musieť chytiť niekedy aj ja
10:17:07
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> suri 28.06.16 10:13:28: To na toto auto moc nesedí. Ale asi to bylo lakované vodovkama, páč se barva odrbala wapkou na zahradě.

Tatík myl 120ku max. 1 - 2x ročně a pak když jí prodával, tak byla jako nová. Takže pravidelné mytí není zárukou kvality, špína taky dobře konzervuje. 1
upraveno 2x, naposled 28.06.2016 10:19:43
10:13:28
28.06.2016
suri
-> Jirik_Tuňák1983 28.06.16 09:52:04: Takéto prahy majú autá čo jazdia štrkové cesty, neumyté ako je rok dlhý ...
upraveno 1x, naposled 28.06.2016 10:13:36
09:52:22
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
2007ka. Takže z mého pohledu (stejně jako Honzovo), každé máchnutí štětcem je jedině plus.
zvětšit pred a po - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 28.06.2016 09:52:22
upraveno 1x, naposled 28.06.2016 09:52:52
09:52:04
28.06.2016
Jirik_Tuňák1983
-> iDawe 27.06.16 18:13:09: I třeba přetřený šrouby na nápravě ti usnadní výhledově demontáž. Barva bránící průniku vlhkosti a rzi jde odstranit vždycky, ale muselo to být předtím samozřejmě hejbatelný.



-> Tuner#2 - zrušená registrace 27.06.16 19:27:46: Bohužel 130 tkm není ukazatel bezproblémového provozu byť i třeba jen na další rok nebo dva. Stačí kvalitní díra a už to jede. To máš dycky tak. Přivezeš si ze zahraničí auto s třeba 150 tkm, odjedeš rok v ČR a můžeš nezřídka rozebírat, popř. se smířit že to holt někde klepne. Poloosy vypadají na některých i mladších autech hůře.



Oktávky II na prahy trpí hodně. Tady 2007ka.
zvětšit pred a po - obrázek od Jirik_Tuňák1983 vložen 28.06.2016 09:52:04
21:49:10
27.06.2016
Tomaso435
-> doking: já sem v klidu, já už tam kdysi byl 3
21:46:12
27.06.2016
Pavell
-> Tuner#2: pěkná práce, také se chystám na podobnou očistu octávky. Ale moc chuť a čas není.7
21:37:34
27.06.2016
doking
-> Tomaso435: začnu to barvičkovat a objevím se pak v obludáriu :-D
upraveno 1x, naposled 27.06.2016 21:37:51
21:33:09
27.06.2016
Tomaso435
-> doking 27.06.16 21:28:48: právě sem započal, na autě je minimálně 25 fleků 40 ale aspon to nerezne a z dálky i vypadá 3
Extreme Tyres