skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Tuner
prohledat
80 příspěvků (zobrazeno 1 až 50) od 26.05.2010 do 05.07.2010, založil/a Jirik_Tuňák - zrušená registrace
A co Hyundai Sonata model po faceliftu, tj. 2008/2009 - 2010 ?
Má oproti starej zase delší záruky, jinej čumák a komplet jinej vnitřek. Samozřejmě u roku 2008 (první rok výroby nového xichtu) poutavou cenu.
Má oproti starej zase delší záruky, jinej čumák a komplet jinej vnitřek. Samozřejmě u roku 2008 (první rok výroby nového xichtu) poutavou cenu.
-> 105: A proto se auta taky samy vodemykaj a zamykaj, nejdou stahovat okna, dešťák někdy pustí stěrače a někdy ne.
Vím co myslíš.
Takový XPčka na 4 kolech. 



-> Jirik_Tuňák: nebavim se o svetlech , ale o instalaci jako takove ,, napr kde u centralu byli 4 draty dneska staci jeden ''signalovy'' po kterym leti kod 00 zamknout, 01 odemknout treba :) a dneska se vesmes zacinaj pouzivat diodovy bloky misto zarovek takze ty vodice budou zas polovicni
-> 105: Ale 21W žárovce ve světle je jedno na čem je založená el. instalace, ne ? To je furt 21W žárovka jako před 20ti lety, kdy byly kabely 2x tak tlustý.
El. síti nevadí, jestli je naddimenzovaná, nebo je to tak akorát. Spíš je lepší to první. Hlavně se ti nestane, že se ti někde něco vyhřeje.

El. síti nevadí, jestli je naddimenzovaná, nebo je to tak akorát. Spíš je lepší to první. Hlavně se ti nestane, že se ti někde něco vyhřeje.
ty draty sou polovicni proto , protoze se pouzivava system Can-Bus
-> Jirik_Tuňák: jejich mnoho tka se musi usetrit 

-> Jirik_Tuňák: ani mi nemluv! dělal jsem nabořenyho Acenta leto(přetrhlej i svazek od RJ-to byl vejmrd 120ka oproti tomu dvakrat takovy a lepší dráty 

-> Kaprof: Viděl jsi průřezy drátů, co se dneska dávají do aut ?
Dyk to má půlku co měly starý auta, nebo i Škodovka. 


-> Jirik_Tuňák: jo vypadají pěkně:-)
-> Kaprof: Ty sedačky jsou ale epesní, že ? 

-> Jirik_Tuňák: Určite se začli trošku snažit(v jejich připadě bylo už na čase) no léta ukažou:-)
-> Kaprof: Právě že tahle poslední je oproti tej předchozí zase o skok vpředu. Totéž mi potvrdily i některé testy s prohlášením, že Renault boduje cenou (Megane), ale nikoliv na úkor kvality.
Thalia, no což, je to jedno z nejlevnějších aut v dnešní nabídce.
Thalia, no což, je to jedno z nejlevnějších aut v dnešní nabídce.
-> Jirik_Tuňák: Jasny jinak oproti šílenejm Thaliim a Modusům z kterej by se člověk oběsil na dílně Laguny tak strašny nejsou
mistr ma tu starší a docela pohoda
(r.v 04)


-> Kaprof: Je to krásný auto a vyhovují mi v něm ty relativně malý obepnutý sedačky. V liftbacku mi to připomíná zadkem dvojkovou Xantuši, těma hranama a grafikou světel.
-> Jirik_Tuňák: není marnej ale c5ka by byla lepší:o)
Budu u vás za píču, když bych pokukoval po Laguna III Grandtour ? 
Zatím jsem narazil pouze na kusy s elektronickou parkovací brzdou (dělají se ale i s klasikou), takových aut je dnes ale bohužel čím dál tím víc. Kolegovo táta s tím má celkem problémy v Passatovi, což jsem ani nevěděl, že to do toho taky dávají.

Zatím jsem narazil pouze na kusy s elektronickou parkovací brzdou (dělají se ale i s klasikou), takových aut je dnes ale bohužel čím dál tím víc. Kolegovo táta s tím má celkem problémy v Passatovi, což jsem ani nevěděl, že to do toho taky dávají.
-> TUNER: Nezlobilo, ale v noci bylo hrozny, jak se o ty miniaturni kovovoy prouzky v tom okne lamalo svetlo od protijedoucich aut... Nevim proc, ale hrozne mi to vadilo. Nevim na jaky urovni jsou okna tedko, ale v tom Focusu rusim r.v. 2001 to bylo strasny. Kazdopadne se skrabanim okna to je plus no... Ale na dalsi auto planuju garaz, takze si asi vyhrejvany okno klidne odpustim - respektive mi nebude vubec vadit pokud ho auto mit nebude...
-> Syny: .....a v zimě když parkuješ venku a máš ho omrzlé a nemusíš škrabat ?? )))
Taky jsme ho mívaly kdysi na safranu a no problem. Na focusu tě nějak zlobilo či co ?
Taky jsme ho mívaly kdysi na safranu a no problem. Na focusu tě nějak zlobilo či co ?
-> TUNER: Vyhrivany predni okno nikdy... Mel sem s tim cest na Focusu a katastrofa... V noci priserny...
-> TUNER: Ale pro naše to bude z Feldy docela skok i s tou výbavou co jsem popsal. Ta je na rok 2005 velmi bohatá. Proti tomu byla ta Octavia Tour skutečně oškubaná. Ta měla Climatronic, kouli, 2x sáček, 2x zrc. a okno v el. a centrál na klíček. ABS a servo je standart snad už u všeho.
-> Jirik_Tuňák 04.06.10 09:32:44: To co jsi psal tady za výbavu už beru jako samozřejmost. to beru automaticky že v autě prostě bude.....spíš se zaměřuju aby to mělo vyhřívaný sedačky,vyhřívaný přední okno,tempomat a pod.....
-> Jirik_Tuňák: 307 se Peugeotu moc nepovedla, hodne poruchovy auto

-> Nwkt: Cena ND na 307 je srovnatelná se Škodovkama, něco i levnější.
Přední blatníky to má plastové, takové ty promačkávací (cca 1500,-), zadní silentblok spodních ramen přední nápravy od 150,- do 250,- / kus. Regulační ventil automatické klimy 1200,-. Běžné ceny. Kamarád mi říkal, že dělal výměnu rozvodů a přední nápravu na 307 a ještě něco, cena kolem 8000,- celkem. Dorazy nárazníků - ty boule to má měnitelné samostatně.
Jinak využitelnost, sem tam potřebuje naložit benzínovou sekačku i s košem a ten dával ve feldě často na sedačky.
Na té oktávě je trochu znát, že je to furt jednička no a že se to dělá už nějakej ten pátek... Ta Tourka měla takovej ten klasickej hnusnej šedivej interier. No, uvidíme.
Přední blatníky to má plastové, takové ty promačkávací (cca 1500,-), zadní silentblok spodních ramen přední nápravy od 150,- do 250,- / kus. Regulační ventil automatické klimy 1200,-. Běžné ceny. Kamarád mi říkal, že dělal výměnu rozvodů a přední nápravu na 307 a ještě něco, cena kolem 8000,- celkem. Dorazy nárazníků - ty boule to má měnitelné samostatně.
Jinak využitelnost, sem tam potřebuje naložit benzínovou sekačku i s košem a ten dával ve feldě často na sedačky.
Na té oktávě je trochu znát, že je to furt jednička no a že se to dělá už nějakej ten pátek... Ta Tourka měla takovej ten klasickej hnusnej šedivej interier. No, uvidíme.
-> Jirik_Tuňák: Zase ta kokta si bude držet vyšší cenu, kdyby jste třeba náhodou uvažovali o prodeji. Jak je to s cenou nd netušim, frantíky jsem rovnou zavrhnul že nechci. Zase otázka jestli to tatík vůbec využije, 6 bagů určitě větší + pro Pažouta
-> Nwkt: Tak jsme trefili ještě za pěknou cenu necelých 140 000,- na :
Peugeot 307 SW, najeto skutečných 76 000 km.
Rok výroby 2005, modrá metalíza, vedená serviska ve značkovým, 6x pytel, ABS, radio s CD, centrál dálkový, trojdílné zadní sedačky, el. okna, zrcátka, klima, manuál přev., stavitelný sedačky a volant, palubní PC, podélný posuv zadních sedadel, dešťový senzor, panoramatická střecha, vnitřní / venkovní teploměr.
Což je taky pěkné, proti tomu je výbavou ta Tourka chudý příbuzný.
Peugeot 307 SW, najeto skutečných 76 000 km.
Rok výroby 2005, modrá metalíza, vedená serviska ve značkovým, 6x pytel, ABS, radio s CD, centrál dálkový, trojdílné zadní sedačky, el. okna, zrcátka, klima, manuál přev., stavitelný sedačky a volant, palubní PC, podélný posuv zadních sedadel, dešťový senzor, panoramatická střecha, vnitřní / venkovní teploměr.
Což je taky pěkné, proti tomu je výbavou ta Tourka chudý příbuzný.
-> Jirik_Tuňák: Cena výborná, pokud to je fakt v top stavu tak je to jasný
-> Nwkt: Mám. Ale počkám do příštího tejdne, aby ji našim někdo nevyfouknul.
Byla to pouze konzultace v souvislosti s tvým Seatem a co říkáš na cenu.
-> Tuner#2: Taky mi přišlo, že to někdo takovej měl. Líbí se mi to, jezdím rád a je fajn mít vozidlo, se kterým je jízda zážitek. Alespoň pro mě vždycky jízda v BMW byla. Ale vadí mi jedna věc, když si spočítám, za kolik složím brzdy na Francouze - přední / zadní a za kolik na tohle. Tam za 4 kotouče a desky hvízdne 10 000,- jen to lupne a to mi moc nevoní. Je pravda, že vydrží oproti ostatním autům víc, ale stejně.
Víš třeba, že to má dva katy ? Na každou větev jeden. Zadní díl vejfuku, áááááá. Přečetl jsem si toho dost, ale tohle mi fakt moc nevoní, resp. ty ceny spotřebních dílů.
Zatím vybírám, ale znáš to, pak jdu do garáže, sednu do Vitamína a člověk by zamáčkl slzu. Asi to fakt odložím na neurčito, počkám ještě na tu kalkulaci.
Jinak aut je teď pomálu a hodně špatnejch, včera mi to potvrdil i jeden bazarník.

-> Tuner#2: Taky mi přišlo, že to někdo takovej měl. Líbí se mi to, jezdím rád a je fajn mít vozidlo, se kterým je jízda zážitek. Alespoň pro mě vždycky jízda v BMW byla. Ale vadí mi jedna věc, když si spočítám, za kolik složím brzdy na Francouze - přední / zadní a za kolik na tohle. Tam za 4 kotouče a desky hvízdne 10 000,- jen to lupne a to mi moc nevoní. Je pravda, že vydrží oproti ostatním autům víc, ale stejně.

Zatím vybírám, ale znáš to, pak jdu do garáže, sednu do Vitamína a člověk by zamáčkl slzu. Asi to fakt odložím na neurčito, počkám ještě na tu kalkulaci.
Jinak aut je teď pomálu a hodně špatnejch, včera mi to potvrdil i jeden bazarník.
-> Jirik_Tuňák: Co ta kokta jak si mi dneska volal? Nějaký foto máš?
-> Jirik_Tuňák 03.06.10 15:29:37: Budeš jak mafián s tou RZ.
Ale ještě se nám s Větví líbí totok. C4 Grand Picasso. Ty jsou na tom cenově už velice slušně. Navíc bysme netrhali zažitou značku. 

-> Jirik_Tuňák: a co třeba něco z rodiny VW sauto.cz/detail-inzeratu/
.../7683603 

No tak osobne si nemyslim, ze 15-17 let stary auto je neco nemysletelnyho... Sam ted mam auto 15let stary a neresit na nem kravoviny, ktery me proste vadi a v neposledni rade me bavi to auto davat do kupy, tak od doby co sem ho koupil do ted sem do nej nedal temer ani korunu a fungovalo. Sice by melo plno veci v prdeli, ale nic tak zasadniho aby to nejezdilo... Ale tak jak je to auto ted, tak bych se nebal s nim jet kamkoliv... Vim, ze sem ho ze stavu tak na hrane dostal do stavu velice slusneho a mam z toho radost... Ale to uz je jina pohadka... Zkratka nemyslim si, ze auto treba 17let stary je vrazda... Zalezi samozrejme na stavu. Uz auto kterymu je teba 7let muze bejt pekac... Kazdopadne pokud kouknu na Jirikovo priklad, tak myslim, ze jeho Xantie je v hodne slusnym stavu, ktera 10let da v klidu jako nic jen se zakladni udrzbou. Nicmene chapu, ze clovek chce mit pekny lepsi auto. Osobne bych si taky klidne vzal pujcu na 100-200 tisic (pri zamestnani) a nejkay jiny auto si koupil. Ac bych treba jezdil do prace jen tech 10km. Ono to neni jen o tom utratit penize, ale je rozdil jezdit v aute s uplne jinou bezpecnosti, jizdnima vlastnostma a komfortem, nez s tady zminovanou felicii. Ano na pohyb z mista A do mista B to staci, leckdy to ma i peknou vybavu, ale oproti BMW co je tady je to uplne jina liga...
Shrnuta - zda se mi zbytecny kupovat jiny auto pokud to moje funguje skvele a je dobry predpoklad, ze dal bude fungovat dobre (ac treba bude starsi). Ale na druhou stranu chapu stav, ze si nekdo koupi (nebo alepson chce koupit) auto mnohem lepsi i pres to, ze jezdi treba jen po Plzni a okoli... Radsi bych se teda cestou do prace (ac je 10km) vysekal s tim BMW nez s tou felicii - to jen tak na okraj :) A jak zde bylo zmineno - clovek nidy nevi kde ho kdo kde naboura a hlavne jak... Takze naky skrabance by me na tom BMW asi stvali mnohem vic, ale v priapde bouracky, ze poleti pytliky a auto bude na kasi az po A sloupky budu radeji sedet v tom BMW
Kazdopadne je to Pipiskovo vec, co udela a pokud si to muze dovolit, tak v tom nevidim nejmensi problem...
Shrnuta - zda se mi zbytecny kupovat jiny auto pokud to moje funguje skvele a je dobry predpoklad, ze dal bude fungovat dobre (ac treba bude starsi). Ale na druhou stranu chapu stav, ze si nekdo koupi (nebo alepson chce koupit) auto mnohem lepsi i pres to, ze jezdi treba jen po Plzni a okoli... Radsi bych se teda cestou do prace (ac je 10km) vysekal s tim BMW nez s tou felicii - to jen tak na okraj :) A jak zde bylo zmineno - clovek nidy nevi kde ho kdo kde naboura a hlavne jak... Takze naky skrabance by me na tom BMW asi stvali mnohem vic, ale v priapde bouracky, ze poleti pytliky a auto bude na kasi az po A sloupky budu radeji sedet v tom BMW

-> Nwkt: tak až budeš mít na krku předělávky bytu tak budeš asi prioritizovat - s Xantuší se jezdit dá, ale nemám potřebu ji odlágrovat do mrtě (jak jsme psal jinde, než nadělat paseku, tak raději posečkám a v klidu opravím co je třeba, tak abych dělal potřebné a ne hasil průsery ze zanedbání)....ale to je o přístupu, někdo hasí někdo předchází problémům...
a to že jezdim Karkulí - a co? je hezky, stálo to pomalu víc než nový auto a mě to nedělá problém s tim jet na chatu, či to protáhnout na nějaký výlet či nákup... nemám to jako leštidlo na srazy...
a propo když někdo na ty splátky má, tak ať si to auto takto koupí, já s tím problém nemám - není to rozumná investice, o tom žádná, ale rozhodně bych nikoho kvůli tomu nehaněl...
-> Tuner#2: velké auto? neskutečně praktická věc - nejde jen o dovolené, ale třeba o možnost zařídit byt, u mě teď stěhování a dovoz věcí na předělávku, našim s tim jezdim na velký nákupy apod.... a když si jednou koupíš auto, které ma kufr a je tam mrtě místa, tak už do mrňavého nepřejdeš... mě teď dělá třeba problém Karkule - jsem už zvyklej na velký kufr, kam dám ledacos a neohlížím se moc jestlis e vejde, či nikoliv... to s Feldou nejde (kór krátkou)...
a to že jezdim Karkulí - a co? je hezky, stálo to pomalu víc než nový auto a mě to nedělá problém s tim jet na chatu, či to protáhnout na nějaký výlet či nákup... nemám to jako leštidlo na srazy...
a propo když někdo na ty splátky má, tak ať si to auto takto koupí, já s tím problém nemám - není to rozumná investice, o tom žádná, ale rozhodně bych nikoho kvůli tomu nehaněl...
-> Tuner#2: velké auto? neskutečně praktická věc - nejde jen o dovolené, ale třeba o možnost zařídit byt, u mě teď stěhování a dovoz věcí na předělávku, našim s tim jezdim na velký nákupy apod.... a když si jednou koupíš auto, které ma kufr a je tam mrtě místa, tak už do mrňavého nepřejdeš... mě teď dělá třeba problém Karkule - jsem už zvyklej na velký kufr, kam dám ledacos a neohlížím se moc jestlis e vejde, či nikoliv... to s Feldou nejde (kór krátkou)...
-> Nwkt: Tak ani Větef, ani já a ani třeba Syny jsme na žádné z aut nedostali + konkrétně Větef se stěhoval a dodělává byt, tak proto nechce vynakládat prostředky na repas něčeho u Citrona. Proto taky jezdí Škodovkou. Takže zrovna Větvu bych nepředhazoval. A pokud si na něco vydělám a nebo si vydělávám na splátky, tak každýmu může být jedno, jestli dotyčnej jezdí autem, nebo lítá na koštěti.
Ptal jsem se Luboše na BMW, dotazy mi byly zodpovězeny a jenom tady se z toho dělá haló.
Ptal jsem se Luboše na BMW, dotazy mi byly zodpovězeny a jenom tady se z toho dělá haló.
-> Zazaa 28.05.10 13:08:11: jj stejny nazor
-> Zazaa: ma. ale taky netrpi neduhama automatickyho prirazovani. Prirazovanim jsem myslel to co mame na Vitare :)
-> VeTeV: obyvkle 3x tejdne 95km/den
-> VeTeV: obyvkle 3x tejdne 95km/den
-> Tuner#2: Tak ho nech ne, si chce koupit pořádný velký auto aby mohl reprezentovat
a až ho pak nebude moct uživit tak vytáhne Tuňáka a bude jezdit škodovkou jako teď Větev 


-> Zazaa: Asi tak, to přesně říká můj švagr, ty starší auta alespoň něco vydrželi...
-> Jirik_Tuňák: Já jsem teď pod Fávem ležel po roce, měnil jsem olej a utíral jsem plech po kterým to steklo do připravené nádoby. Hrozná práce...
Mít velké a luxusí auto s klimou kvůli tomu abych jel jednou za rok na dovču a navíc autem kdy na místo k moři přojedeš zdachmanej, tak to raději dám o nějakou tu tisícovku víc a někam si zaletím a nebo naopak ušetřím budu v ČR - taky tady máme hezky. Kvůli dovolené bych si fakt auto nekoupil...
-> TUNER: U Tebe to chápu, už jsme to probírali i osobně, tam už prostě Ford další technickou neprojde a nebo s velkou investicí
-> Jirik_Tuňák: Já jsem teď pod Fávem ležel po roce, měnil jsem olej a utíral jsem plech po kterým to steklo do připravené nádoby. Hrozná práce...

-> TUNER: U Tebe to chápu, už jsme to probírali i osobně, tam už prostě Ford další technickou neprojde a nebo s velkou investicí

Nj,já jsem na tom trochu jinak...auto se mi rozpadá pod prdelí,pořád někde něco klepe a každej rok do něj cpát xx tisíc za opravy už mi prostě nebaví. Tak si koupim něco jinýho s vyhlídkou že bude na pár let klid a bude to normální auto se kterym se nebudu bát jet třeba k moooooři na dovču... Přece jen už to je 16ti letej vrak....
-> Zazaa: Asi se nevyjadřuju moc jasně. Mě asi nic jiného nezbyde. Protože po dobu splácení hypotéky si nic jiného už nekoupím a mít pak auto starý 16, 17 let není žádnej med. Takže to budu moci vzít jedině najednou, ale to píšu pořád dokola. Je to každýho věc, tak to neřešte. Vy máte hypošky na barák, já ji nepotřebuju, takže budu mít na částečnou rekonstrukci a auto, což vyjde stále na míň a kratší dobu.
ja bych si teda dovolil souhlasit s T#2 ze pokud ma clovek auto naktere je spoleh, zna ho a v podstate mu vyhovuje tak brat si pujcku na neco jine jen proto ze to je sice taky ojete , ale o par let mladsi je docela dobra haluz :))
minimalne proto ze me prijde ze polocas rozpadu aut je cim dal kratsi takze auto momentalne 12lete se totalne rozesere asi za stejnou domu jako 6lete takze kdyz uz by clovek chtel mit MOZNA nejakou dobu pokoj tak jit do noveho ... coz je ale u typu co tu probehly nesmysl
minimalne proto ze me prijde ze polocas rozpadu aut je cim dal kratsi takze auto momentalne 12lete se totalne rozesere asi za stejnou domu jako 6lete takze kdyz uz by clovek chtel mit MOZNA nejakou dobu pokoj tak jit do noveho ... coz je ale u typu co tu probehly nesmysl
-> TUNER: Já budu právě za chvíli mít doplaceno, tak se oklepu a jedeme dál, dokud jsme mladí. Až mi bude 50, tak si toho už moc nepořídíme a přestože můj kolega si v 46ti letech hypotéku vzal, já už bych se asi bál. Počítám, že u nás to taková raketa nebude, kolik a na kolik let sis bral ?
Kolega kupoval před cca 2ma rokama 320d (E90) a dával za ní tuším 369 000,-. On platí hypošku, auto splácela teď jeho novomanželka a on s ní společně. Vystřídal toho vícero.
Hyundai Coupé 2.9 V6, Eclipse, Punto 1.7 D a teď tohle a teprve teď je spokojenej.
Jinak vím, je to hodně peněz. Je otázka, jestli to za to stojí. Protože jsem okukoval bílou 407 sedan s 3.0 V6 a 6q Aisinem, serviska, krásné km, krásný stav, 17 alu a cenovka velmi příznivá. Tuším kolem necelých 250 000 kč.
-> Tuner#2: Do práce to mám s mojí zajížďkou cca 12 - 14 km, takže 24 - 28 denně. Jak budeš pak řešit náklad do auta a cestu na dovolenou s dětma ? Naši po mě taky chtěli minulej rok půjčit auto, když jeli asi 500 km za den v létě a chtěli to kvůli klimě. Co se týká auta za 30 000,-. Koukni se tady po tématech, co koupili lidi za auta kolem nebo do 30 000,- a v jakém byly stavu a co je ještě budou stát. Mě už se pod ničím válet nechce.
Kolega kupoval před cca 2ma rokama 320d (E90) a dával za ní tuším 369 000,-. On platí hypošku, auto splácela teď jeho novomanželka a on s ní společně. Vystřídal toho vícero.
Hyundai Coupé 2.9 V6, Eclipse, Punto 1.7 D a teď tohle a teprve teď je spokojenej.
Jinak vím, je to hodně peněz. Je otázka, jestli to za to stojí. Protože jsem okukoval bílou 407 sedan s 3.0 V6 a 6q Aisinem, serviska, krásné km, krásný stav, 17 alu a cenovka velmi příznivá. Tuším kolem necelých 250 000 kč.
-> Tuner#2: Do práce to mám s mojí zajížďkou cca 12 - 14 km, takže 24 - 28 denně. Jak budeš pak řešit náklad do auta a cestu na dovolenou s dětma ? Naši po mě taky chtěli minulej rok půjčit auto, když jeli asi 500 km za den v létě a chtěli to kvůli klimě. Co se týká auta za 30 000,-. Koukni se tady po tématech, co koupili lidi za auta kolem nebo do 30 000,- a v jakém byly stavu a co je ještě budou stát. Mě už se pod ničím válet nechce.
Cenově bych chtěl cca do 170 000,- Rok 2003+ Právě že BMW5ka je tak 300+ tak to už do auta fakt nedam...to je na mě moc.
Úvěr mam na barák,takže na auto šetřim abych ho mohl zaplatit cash.....další si brát nechci.
Úvěr mam na barák,takže na auto šetřim abych ho mohl zaplatit cash.....další si brát nechci.
-> Jirik_Tuňák: Nikomu názor nevnucuju, jen mě udivuje, že si někdo na spotřební auto půjčuje obzvlášť kdy jede ani ne 10km do práce a navíc jedno funkční auto má... S bytem a bydlením je to jiné, tam ta investice se časem spíš zhodnocuje, ale u auta, které mě může na ulici kdokoliv nabourat a nebo ukradnout jsou to skutečně "dobře" investované peníze. Poslední poznámka na závěr, raději opravdu auto za 30tKč co mě tam odveze taky, než půjčku na auto... Sorry za OT, ale asi Tě pálí dobré bydlo (ve smyslu fungujícího auta). Už Tě to tu nebudu zasírat omlouvám se.
-> TUNER: Ono to moc obyčejnější není.
Protože zrovna to co píšeš je ve stejných cenových relacích jako mám v hledáčku já.
Třeba ta C5 a 407 u mě, tak je nastejno s tím mondeem nebo vectrou. Mondeo spíš dražší. Doplň ještě zamýšlené roky, mě tady sauto nejde.
Proč chceš velké auto ? Nestačilo by ti taky malé jak píše Jeník ?
-> Tuner#2: Takže buď auto za 30 000,- a nebo autobus ? Ne, děkuji.
Nevnucuj nám tady svůj názor. Dnes má auto na úvěr nebo leasing hodně procent populace. To že jsi ty na úvěr nic nepotřeboval neznamená, že ostatním je to zapovězeno.
Ty když budeš potřebovat něco dražšího do bytu, byt, dům, auto, vybavit celý byt spotřebičema, tak pokud nebudeš mít za prdelí bohatého papínka, tak budeš mít kyselou prdel, tramvajenku a holobyt.

Třeba ta C5 a 407 u mě, tak je nastejno s tím mondeem nebo vectrou. Mondeo spíš dražší. Doplň ještě zamýšlené roky, mě tady sauto nejde.
Proč chceš velké auto ? Nestačilo by ti taky malé jak píše Jeník ?
-> Tuner#2: Takže buď auto za 30 000,- a nebo autobus ? Ne, děkuji.
Nevnucuj nám tady svůj názor. Dnes má auto na úvěr nebo leasing hodně procent populace. To že jsi ty na úvěr nic nepotřeboval neznamená, že ostatním je to zapovězeno.
Ty když budeš potřebovat něco dražšího do bytu, byt, dům, auto, vybavit celý byt spotřebičema, tak pokud nebudeš mít za prdelí bohatého papínka, tak budeš mít kyselou prdel, tramvajenku a holobyt.
-> U-Geen: fultime 4WD ma vetsi spotrebu nez prirazovana jedna naprava ...
jinak kamarad ted koupil Outbacka tak az bude prilezitost to otestovat tak poreferuju :)
jinak kamarad ted koupil Outbacka tak az bude prilezitost to otestovat tak poreferuju :)