skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
skoda.virt.cz
... Škoda MB, 105, 120, 130, 135, 136, Rapid, Garde i starší a speciály
Nejbližší srazy a akce
datum | nazev | misto |
---|---|---|
04.10.2025 | Sraz Garde&Rapid | Poděbrady | Další akce a srazy... |
Nejnovější články
Aktuální galerie
Poslední příspěvky v diskuzích a komentářích
08:48:43
23.09.2025
23.09.2025

Milan 136
U černý jsem nakódoval denní do mlhovek a to zhasíná při ručce. Já myslím že důvod bude aby to zhaslo na přejezdu a nesvítil jsi do ksichtu tomu proti.
08:41:03
23.09.2025
23.09.2025

Milan 136
[p#4132152] Hondy docela hrajou.
08:40:46
23.09.2025
23.09.2025

Milan 136
[p#4132174] Aby se ještě nevrátily rotačky

08:23:59
23.09.2025
23.09.2025

Bukaj
[p#4132190] Tak tohle mi přijde celkem rozumná varianta, i když možná zbytečně složitá (ale rozhodně je lepší rozsvítit po rozjetí, než zhasnout po zatažení ručky...
).

08:22:00
23.09.2025
23.09.2025

Bukaj
[p#4132179] S tím souhlas.
Třeba to zhasínání světel při zatažené ručce je naprostý nesmysl - koho to vůbec napadlo? Jakou má aktivovaná ruční brzda souvislost s potřebou /ne/svítit? Kdysi jsem u jednoho servisovaného vozu řešil, že občas tomu nesvítí světla a občas jo a nemohl jsem se dopátrat, proč, než mne Saskyn nenavedl, jestli to není tou ručkou. Mne by to vůbec nenapadlo. Kdyby byla souvislost třeba s jízdou, tak bych to pochopil, ale ta ručka zhasne světla klidně za jízdy...
...a přitom na přepínači světel je pozice "0", ale světla prostě nezhasnou ani po "vypnutí" přepínačem. To je nějaká logika?
U Volva mi to přijde logické - tam je normální třípolohový přepínač - 0/obrysovky/hlavní světla.
Pokud nechci, nemusím na přepínač hrabat za celou dobu užívání auta - mám jej neustále na hlavní světla a po vypnutí zapalování vše zhasne. Pokud chci z nějakého důvodu stát s vypnutým zapalováním a zapnutými obrysovkami, tak prostě přepnu na obrysovky, které svítí i bez klíčku. V poloze "0" nesvítí nic bez ohledu na klíček. Jednoduché, fuknční, blbuvzdorné.
Třeba to zhasínání světel při zatažené ručce je naprostý nesmysl - koho to vůbec napadlo? Jakou má aktivovaná ruční brzda souvislost s potřebou /ne/svítit? Kdysi jsem u jednoho servisovaného vozu řešil, že občas tomu nesvítí světla a občas jo a nemohl jsem se dopátrat, proč, než mne Saskyn nenavedl, jestli to není tou ručkou. Mne by to vůbec nenapadlo. Kdyby byla souvislost třeba s jízdou, tak bych to pochopil, ale ta ručka zhasne světla klidně za jízdy...
...a přitom na přepínači světel je pozice "0", ale světla prostě nezhasnou ani po "vypnutí" přepínačem. To je nějaká logika?

U Volva mi to přijde logické - tam je normální třípolohový přepínač - 0/obrysovky/hlavní světla.
Pokud nechci, nemusím na přepínač hrabat za celou dobu užívání auta - mám jej neustále na hlavní světla a po vypnutí zapalování vše zhasne. Pokud chci z nějakého důvodu stát s vypnutým zapalováním a zapnutými obrysovkami, tak prostě přepnu na obrysovky, které svítí i bez klíčku. V poloze "0" nesvítí nic bez ohledu na klíček. Jednoduché, fuknční, blbuvzdorné.