-> Jirik_Tuňák1983:
Proč XC70 a ne V70?
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
20:13:25
06.08.2019
06.08.2019

palinator
13:08:56
06.08.2019
06.08.2019

Jirik_Tuňák1983
-> Jumbo 06.08.19 12:31:40: A tos měl jedničkovou V70.
Sice už se taky nedělají, ale byl bych za poslední 2016 XC70 s D5. Ta T6 už by byla moc užraná a navíc je tam ten automat už dost nahňácanej.
Ale..... Nejméně jeté ks (do 50 000 km) z 2016 s D4 (čtyřválec) je tak 749 000,- peněs.
Starší 550 - 600 000,- peněs.
A to se nejedná o vozidlo vyvinuté za poslední dva týdny a některé infotainmentní věci nejsou řešené dle dnešních zvyklostí.
Třeba tle: www.sauto.cz/osobni/.../1 8389556?goFrom=lis...
V bílé a světlém interieru paráda: www.sauto.cz/osobni/.../1 8202478?goFrom=lis...

Ale..... Nejméně jeté ks (do 50 000 km) z 2016 s D4 (čtyřválec) je tak 749 000,- peněs.
Starší 550 - 600 000,- peněs.

Třeba tle: www.sauto.cz/osobni/.../1 8389556?goFrom=lis...
V bílé a světlém interieru paráda: www.sauto.cz/osobni/.../1 8202478?goFrom=lis...
12:31:40
06.08.2019
06.08.2019

Jumbo
-> Vojťas: Vzadu je docela málo místa, bylo to tak i v mojí krabici (předchozí generace), ale docela to klame tělem, portože má hodně dlouhé zadní sedáky, já (190) si za sebe dokázal sednout, i když to nebylo už moc pohodlné... Ten motor má úžasný projev (pokud není studený, nebo na volnoběhu), těch 5 válců prostě točí jinak a i s tím těžkým (i když zese ne tolik) autem to pěkně cvičí, oproti jiným nafťákům má zátah v celém spektru otáček. Kufr je velký luxus, pohodlně se tam vyspí i dva lidi, po složení zadních sedaček je tam 1,9 metru délky, já tam třeba vezl 190ku ledničku bez většího problému.
Každopádně Volvo jako takové není ani tak o nějakých tabulkách, ale pro mě bylo hodně o detailech, které mi prostě i u daleko novějších aut chybí... Například:
- sklápění opěradla spolujezdce směrem dopředu pomocí jedné jistící páčky
- jednoduchost sklápění zadních sedaček (jednou rukou jedním tahem se zvednou sedáky a jednou rukou se odjistí sedák a sklopí do roviny)
- zadní pásy integrované v zadních opěradlech (3x tříbodový pás, co nikde nezavazí)
- oddělovací síťka do kufru integrovaná v opěradlech zadních sedaček
- zvedací místo přesně v těžišti auta, takže člověk origo heverem zvedne celou jednu stranu auta
- jednoduchost demontáže a montáže čehokoliv v autě (většínou torx25), třeba výměna ventilátoru topení byla na 10 minut, repro v zadních dveřích ještě míň.
A celkově ten pocit z toho auta je jiný, těžko se to popisuje, ale to pohodlí a pocit masivnosti nemám ani v Yetim, ani ve služební O3...
Každopádně Volvo jako takové není ani tak o nějakých tabulkách, ale pro mě bylo hodně o detailech, které mi prostě i u daleko novějších aut chybí... Například:
- sklápění opěradla spolujezdce směrem dopředu pomocí jedné jistící páčky
- jednoduchost sklápění zadních sedaček (jednou rukou jedním tahem se zvednou sedáky a jednou rukou se odjistí sedák a sklopí do roviny)
- zadní pásy integrované v zadních opěradlech (3x tříbodový pás, co nikde nezavazí)
- oddělovací síťka do kufru integrovaná v opěradlech zadních sedaček
- zvedací místo přesně v těžišti auta, takže člověk origo heverem zvedne celou jednu stranu auta
- jednoduchost demontáže a montáže čehokoliv v autě (většínou torx25), třeba výměna ventilátoru topení byla na 10 minut, repro v zadních dveřích ještě míň.
A celkově ten pocit z toho auta je jiný, těžko se to popisuje, ale to pohodlí a pocit masivnosti nemám ani v Yetim, ani ve služební O3...
12:15:00
06.08.2019
06.08.2019

Vojťas
-> Jumbo: no vic by se mi libil kombik nez ten linej benzin mondeo sedan co mame ted, hlavne protoze mimino. Ale kdyz sme do toho ted zvladli naskladat veci na prodlouzeny vikend vcetne stanu pro pet osob, kocarku a detsky zidlicky
tak si rikam ze uz vetsi nepotrebuju
jak tady na to furt basnite tak se mi libi ale v jednom sem sedel a zamnou bylo hodne malo mista, coz se mi nelibi protoze v tom mondeu je luxus mista i kdyz ridim ja. Ale nevim jaky to byl rok. Rozmerove tam jsou rozdily ve variantach? Clovek co to prodava ma i tu starsi krabici


10:29:36
06.08.2019
06.08.2019

Jumbo
-> Vojťas: Jinak k tomu Volvu, je tam motor D5252T, což je ještě původní VW naftový pětiválec, já ho měl ve svojí krabici a naprosto super, pokud se o ten motor někdo dobře staral, tak opravdu vydrži hodně, já s ním za celou dobu neměl žádný problém. Jediná věc je dvouhmota, ale to je u každého nafťáku podobně, komplet spojka+dvouhmota je tak 20 000 Kč. Pak samozřejmě spotřební věci, jako tlumiče, brzdy, atd., tam hodně záleží na stavu, ale na tyhle "staré" plechovky už to není tak strašné, ceny nejsou nic extra šíleného...
Pokud chceš naftového kombíka, tak možná seženeš neco levnějšiho s menším nájedzdem od jiné značky. Pokud fakt chceš Volvo, tak V70ka je klasika, motor D5252T by měl být držák, pokud měl dobrý servis a podle fotek auto vypadá dobře, takže by to nemusela být špatná investice, hodně bude záležet na tom, co brzdy a podvozek...
Pokud chceš naftového kombíka, tak možná seženeš neco levnějšiho s menším nájedzdem od jiné značky. Pokud fakt chceš Volvo, tak V70ka je klasika, motor D5252T by měl být držák, pokud měl dobrý servis a podle fotek auto vypadá dobře, takže by to nemusela být špatná investice, hodně bude záležet na tom, co brzdy a podvozek...
10:16:15
06.08.2019
06.08.2019

Jumbo
-> Jarda/felda: Co tím myslíš? Tam je překlep akorát ten rok 2016, jinak vše OK...
10:11:35
06.08.2019
06.08.2019

Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 06.08.19 09:35:28: To už jde normálně ne? Máš tam 415 a 145, ale jinak je mi to celkem jedno co tam je nebo není.
09:35:28
06.08.2019
06.08.2019

Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 06.08.19 00:13:41: takže myslíš že i ty další dva záznamy který navazujou jsou taky přklepy ?
06:38:57
06.08.2019
06.08.2019

Jirik_Tuňák1983
-> Vojťas 06.08.19 06:36:13: Je to 19 let staré, já už bych to nebral.
06:36:13
06.08.2019
06.08.2019

Vojťas
-> Jirik_Tuňák1983: tak celkove je to tak dobre napsany, ze kdyz si prectes popis a az pak fotky, tsk te to zaskočí, proto se ptám 
Tak ze 435 tisic je dobre zajety a neni treba se bat a cena je ok?

Tak ze 435 tisic je dobre zajety a neni treba se bat a cena je ok?

00:13:41
06.08.2019
06.08.2019

Jirik_Tuňák1983
-> Jarda/felda 05.08.19 23:43:34: Nevím co je na tom tak srandovního, očividně se jedná o překlep jinak jdou km vzestupně a evidenčka při dovozu vykazuje km, které deklaruje v inzerci.
23:43:34
05.08.2019
05.08.2019

Jarda/felda
-> Jirik_Tuňák1983 05.08.19 22:25:47: 2016 najeto 145 2018 najeto 415

22:25:47
05.08.2019
05.08.2019

Jirik_Tuňák1983
-> Vojťas 05.08.19 21:39:47: Pustili k tomu Čechy.
Co je tam krom překlepu špatně?

21:39:47
05.08.2019
05.08.2019

Vojťas
Ve Volvech se nevyznam, muze mi teda nekdo vysvetlit najezd km u tohohle inzeratu ?
viz posledni fotka
www.sbazar.cz/MIROSLAV.VA LENTA/.../67736207-volvo-v 70-24-nafta-103kw-rv-2000- jede-super

www.sbazar.cz/MIROSLAV.VA LENTA/.../67736207-volvo-v 70-24-nafta-103kw-rv-2000- jede-super
13:43:13
02.08.2019
02.08.2019

gim
-> Jirik_Tuňák1983: vyzkoušel jsem to v nové XC90 a V90. Šéf to má i GT6 a funguje to suprově. Jen si na to musíš zvyknout chvilkama to vypadá jako bys tam měl automatický zaměřovač. Tuplem když dojedeš třeba na křižovatku kde jede auto z boku, před a proti. To se ty paprsky rozjedou do všech možnejch stran :-D
20:31:59
01.08.2019
01.08.2019

Jirik_Tuňák1983
17:11:21
22.07.2019
22.07.2019

Jirik_Tuňák1983
-> castrol 21.07.19 18:28:32: To víš, jinak než přídavným spalováním těch nadstandardních výkonů nedosáhneš. 

18:28:32
21.07.2019
21.07.2019

castrol
19:40:38
28.06.2019
28.06.2019

Jirik_Tuňák1983
19:21:29
28.06.2019
28.06.2019

Kocvin
Prvních 10000 za náma :) Myslím si, že za tyhle peníze bych lepší auto nesehnal, ve všech směrech..
08:04:47
08.06.2019
08.06.2019

Venca.
-> Jirik_Tuňák1983 07.06.19 22:06:09: Zvuk hezkej, jen škoda že se to nedá rozumně koupit...
22:25:38
07.06.2019
07.06.2019

Deacon
-> Tuner#2: přesně.
22:20:46
07.06.2019
07.06.2019

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 07.06.19 22:06:09: Já teda nevím, ale ten zvuk mě teda zrovna vůbec nebere...
22:14:47
07.06.2019
07.06.2019

Nwkt
-> Jirik_Tuňák1983: Dokud to nezahoří? 

22:06:09
07.06.2019
07.06.2019

Jirik_Tuňák1983
19:15:16
07.06.2019
07.06.2019

dragon_cb_cz
-> palinator: Občas skoro jo 

18:04:58
07.06.2019
07.06.2019

palinator
-> dragon_cb_cz:
Z toho vlastně skoro vyplývá, že autosedačky v autě jsou úplně nahovno a že je lepší nosit děti při chůzi v náručí.
Z toho vlastně skoro vyplývá, že autosedačky v autě jsou úplně nahovno a že je lepší nosit děti při chůzi v náručí.

18:03:15
07.06.2019
07.06.2019

palinator
-> Jarda/felda:
Hehe, ten co to prodává mi prodal celý auto
Ale budu brát stejně ze škoda-díly, potřebuju toho víc, asi vemu jedny xenon korpusy do foroty. 
Hehe, ten co to prodává mi prodal celý auto


17:47:24
07.06.2019
07.06.2019

Jarda/felda
-> palinator 07.06.19 11:44:09: na aukru i za méně 

15:48:58
07.06.2019
07.06.2019

Jirik_Tuňák1983
-> suri 07.06.19 14:56:41: Ano, přesně tak. A proto budu teď u sprostého slova měnit v cca 150 000 km přední kotouče. Za 13 let života je tam jinak měněno: 1x autobaterie, rozvody, spínací skříňka v záruce, já jsem měnil termostat. Prodávající mi hlásil, že vymění, než si přijedeme, vzpěry pátých dveří za nové neunavené (dal Magneti Marelli) a tyčky stabíku. Dal mi i původní, nic moc jim nebylo, byly čisté bez rzi, ale vyměnil je pro jistotu, že měly trochu vůli zjištěnou na dovozové technické. Včera jsem vyndal, vyfoukal, máznul ložisko na ventilátoru topení a dal zpět.
14:56:41
07.06.2019
07.06.2019

suri
-> dragon_cb_cz: cena klesla zhruba o polovicu , veľa peňazí je v dorábkach
pokaziť sa môže všetko to je pravda
pokaziť sa môže všetko to je pravda
14:31:24
07.06.2019
07.06.2019

dragon_cb_cz
-> suri: Záruka je hezká věc, ale voseru s nutností jezdit do servisu mě nezbavuje. Pokud by to bylo tak, že mi někdo přiveze náhradní auto, přeháže mi všechny věci i dětské sedačky, moje odveze do servisu a po opravě vše zase v opačném gardu vrátí, tak by to bylo super - ale tak to není. To je to co mě štve na problémech s autem, ty peníze jsou až druhotný.
A je hezké, že jsi nic řešit nemusel, ale pak se koukni, o kolik klesnula cena toho auta za tu dobu... Mám pocit, že člověk tak nějak nemůže vyhrát. U nového si kupuješ v zásadě jen nějakou jistotu, kolik tě to bude stát - ale vlastně ani to ne, protože nevíš, jestli náhodou nekoupíš model, který se ukáže problematickým a prodejní cena pak bude výrazně nižší než jsi doufal.
A je hezké, že jsi nic řešit nemusel, ale pak se koukni, o kolik klesnula cena toho auta za tu dobu... Mám pocit, že člověk tak nějak nemůže vyhrát. U nového si kupuješ v zásadě jen nějakou jistotu, kolik tě to bude stát - ale vlastně ani to ne, protože nevíš, jestli náhodou nekoupíš model, který se ukáže problematickým a prodejní cena pak bude výrazně nižší než jsi doufal.
14:16:39
07.06.2019
07.06.2019

suri
-> dragon_cb_cz: na novom by som mal 5 rokov a 100tis km záruku a riadne by som to protikorozne ošetril , Octaviu jednu od nova mám a okrem korózie a silenbloku prevodovky za 70€ som neriešil nič
14:15:15
07.06.2019
07.06.2019

palinator
-> dragon_cb_cz:
Já mám navíc Collection, takže ten vršek je z "pytloviny", podobně jako sedačky. Vyřešim novým tlačítkem. Čo sa narobí...
Já mám navíc Collection, takže ten vršek je z "pytloviny", podobně jako sedačky. Vyřešim novým tlačítkem. Čo sa narobí...
14:12:38
07.06.2019
07.06.2019

dragon_cb_cz
-> suri: No to je právě to o čem mluvím - že dáš za auto ranec a stejně tam nakonec objevíš pasti.
Ale co poslouchám občas příhody majitelů nových aut, tak ani to kolikrát není výhra. Jak říkám, nejlíp chodit pěšky. Technika je na prd.
Ale co poslouchám občas příhody majitelů nových aut, tak ani to kolikrát není výhra. Jak říkám, nejlíp chodit pěšky. Technika je na prd.
13:56:54
07.06.2019
07.06.2019

suri
-> palinator: neviem no , dnes sa tlačí všetko do nových áut a tieto nové pravidlá STK to dokazujú ... teraz tu suseda trikrát vyhodili z STK za ovalitu zadných brzd , pritom to bolo u nás na MAHA a bolo to v norme , všetko nové a značkové ... -> dragon_cb_cz: vidíš , ja som kupoval drahého superba a aj tak som objavil viacero vecí čo sa mi nepáčili a musel som ich riešiť , a to mal málo km a vysokú cenu ... potom ma to mrzelo o to viac že som mohol mať poslednú OIII 1,8TSI na Slovensku a bolo by to nové 2018 auto
13:50:52
07.06.2019
07.06.2019

dragon_cb_cz
-> suri 07.06.19 13:08:39: Že nasypu do auta 5k EUR - to mě tolik neděsí. Ovšem pokud o tom vím. Pokud bych měl jistotu, že ke mě prodejce auta bude upřímný jako já když prodávám, nebyl by problém 
Jinak třeba ta naše SX4 (ťuk ťuk ťuk) zatím na průšvih nevypadá, "opravil" jsem na tom zatím akorát prasklou žárovku a čekají mě přední pružiny (jedna je prasklá), nejspíš i s uložením. A přijde mi, že rok kodrcání po Praze moc neprospěl silentblokům,tak asi preventivně vyměním co půjde.
-> palinator 07.06.19 11:44:09: Jo vlastně, ty máš tmavý interiér, to stojí 4x víc než do světlého
To už bych asi raději koupil komplet ten dekl z Ali za dvě kila - pokud ti nevadí fake kůže místo textilu navrch.

Jinak třeba ta naše SX4 (ťuk ťuk ťuk) zatím na průšvih nevypadá, "opravil" jsem na tom zatím akorát prasklou žárovku a čekají mě přední pružiny (jedna je prasklá), nejspíš i s uložením. A přijde mi, že rok kodrcání po Praze moc neprospěl silentblokům,tak asi preventivně vyměním co půjde.
-> palinator 07.06.19 11:44:09: Jo vlastně, ty máš tmavý interiér, to stojí 4x víc než do světlého

13:28:29
07.06.2019
07.06.2019

palinator
-> suri:
A jak to má člověk řešit když nemůže/nechce jít do nového? Osobně mám k novejm autům trochu odpor, protože se mi zdá, že se jich vyrábí příliš mnoho.
A jak to má člověk řešit když nemůže/nechce jít do nového? Osobně mám k novejm autům trochu odpor, protože se mi zdá, že se jich vyrábí příliš mnoho.
13:08:39
07.06.2019
07.06.2019

suri
-> palinator: ja ti pravdu poviem takého nepoznám , auto v normálnej cene v dobrom stave tu ide z ruky do ruky , väčšinou v rodine ,sem tam nejaký dôchodca predá nejakú uloženku ale to je jedno z miliona ...
dobrý kup beriem tak ako som kúpil 1,8TSI , takému autu sa potom kozmetika dá odpustiť
dobrý kup beriem tak ako som kúpil 1,8TSI , takému autu sa potom kozmetika dá odpustiť
11:55:22
07.06.2019
07.06.2019

palinator
-> suri:
Nevim, jestli jde o souhru náhod nebo jestli už je tam spousta věcí měněnejch za shit. Každopádně jediná vada, která se mi nelíbila když jsem to auto koumal, byla ne úplně klidnej chod motoru. Občas to jemně pocukávalo.
Jinak znám lidi, který prodávali svoje auta v dobrým technickým stavu jen proto, že prostě chtěli novější/lepší.
Nevim, jestli jde o souhru náhod nebo jestli už je tam spousta věcí měněnejch za shit. Každopádně jediná vada, která se mi nelíbila když jsem to auto koumal, byla ne úplně klidnej chod motoru. Občas to jemně pocukávalo.
Jinak znám lidi, který prodávali svoje auta v dobrým technickým stavu jen proto, že prostě chtěli novější/lepší.
11:50:19
07.06.2019
07.06.2019

suri
-> palinator: neviem čo čakajú tí ľudia , dobré auto sa nepredáva , alebo som proste ešte také nevidel až na pár výnimiek , všetko čo je napredaj tak je napredaj preto že je to dozliepané , dojebané a treba do toho dať 5000eur ako štartovné do nového života a so stratou potom predať
11:44:09
07.06.2019
07.06.2019

palinator
-> dragon_cb_cz:
Díky za info, že jde koupit tlačítko samostatně!
Jen ale není za pár korun, ale co už.
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/3b0868445b41-tlacitk o-loketni-operky-skoda-807 1.html
Díky za info, že jde koupit tlačítko samostatně!

Jen ale není za pár korun, ale co už.
www.skoda-dily.cz/nahradn i-dil/3b0868445b41-tlacitk o-loketni-operky-skoda-807 1.html
11:00:15
07.06.2019
07.06.2019

dragon_cb_cz
-> palinator: Njn právě proto se bráním do auta dát nějaké zásadnější peníze. Ale ono si je z tebe stejně nějak vytáhne... lepší chodit pěšky.
A ta západka loketky, to je klasika. Ještě že to jde koupit za pár korun (a celý víko za dvě stovky nebo kolik).
A ta západka loketky, to je klasika. Ještě že to jde koupit za pár korun (a celý víko za dvě stovky nebo kolik).
10:49:03
07.06.2019
07.06.2019

palinator
-> dragon_cb_cz:
Kámoš má 2 roky asi desetiletýho C-Maxe 2,0 TDCI (HDI FAP). Koupil to jako krásný auto, málo jetý, moc chybiček se na tom nedalo najít. Najel asi 25 tkm a docela neštěstí. Musí mít ale hodně špatnou karmu, protože to má asi na 4 místech odřený a promačkaný od cizích a ještě mu na D sloupek spadla větev ze stromu, takže provalený a odprejsklá barva až na železo.
Koupil na to nový 17" kola, ale tak parádně mu je vyvážili, že kromě otřesů ve volantu mu to dost možná i zlikvidovalo přední ložiska, neboť tyto jsou na výměnu. Zimákama WestLake si teda naběh na kudlu sám, ale přece: po 3 letech popraskaný v běhounu jak prase
Krátce po koupi musel doplňovat sračku do FAP, ale to jsem mu odhad už když to přivez, že se na to blížej kilometry. Dojebalo se mu stahování pravýho okna kde to padá na pojistku proti sevření. Teď má problém s podivným zvukem jdoucím od turba (pravděpodobně turbo KO, ale diagnostiku zatim nikdo nedělal), padá to do nouzáku a aby toho nebylo málo, tak vejfuk má černej jak botu. Docela rychlej spád na 2 roky.
E: já to musim zatim zaklepat, že krom podivnejch zámků, zkroucenejch předních kotoučů, zatuhlejší regulace na turbu a klepání od přední nápravy zatím nic, čili prkotiny. Spojku nepočítám, protože tam je to způsobený novým softem. Teda kecám, praskl mi teď zácvak schránky loketní opěrky, takže se může říct, že je auto za poločasem rozpadu.
Kámoš má 2 roky asi desetiletýho C-Maxe 2,0 TDCI (HDI FAP). Koupil to jako krásný auto, málo jetý, moc chybiček se na tom nedalo najít. Najel asi 25 tkm a docela neštěstí. Musí mít ale hodně špatnou karmu, protože to má asi na 4 místech odřený a promačkaný od cizích a ještě mu na D sloupek spadla větev ze stromu, takže provalený a odprejsklá barva až na železo.
Koupil na to nový 17" kola, ale tak parádně mu je vyvážili, že kromě otřesů ve volantu mu to dost možná i zlikvidovalo přední ložiska, neboť tyto jsou na výměnu. Zimákama WestLake si teda naběh na kudlu sám, ale přece: po 3 letech popraskaný v běhounu jak prase
Krátce po koupi musel doplňovat sračku do FAP, ale to jsem mu odhad už když to přivez, že se na to blížej kilometry. Dojebalo se mu stahování pravýho okna kde to padá na pojistku proti sevření. Teď má problém s podivným zvukem jdoucím od turba (pravděpodobně turbo KO, ale diagnostiku zatim nikdo nedělal), padá to do nouzáku a aby toho nebylo málo, tak vejfuk má černej jak botu. Docela rychlej spád na 2 roky.

E: já to musim zatim zaklepat, že krom podivnejch zámků, zkroucenejch předních kotoučů, zatuhlejší regulace na turbu a klepání od přední nápravy zatím nic, čili prkotiny. Spojku nepočítám, protože tam je to způsobený novým softem. Teda kecám, praskl mi teď zácvak schránky loketní opěrky, takže se může říct, že je auto za poločasem rozpadu.

16:41:27
06.06.2019
06.06.2019

dragon_cb_cz
-> palinator: Hele já doufám že dojedu, řadit šlo, jen blbě... vzhledem k počasí na který koukám z okna bych to aute celkem ocenil
Spíš mě štve, že zase musím něco řešit... kdyby se to třeba posralo na jednou a pak byl 2 roky klid, ale to je furt něco.

15:26:20
06.06.2019
06.06.2019

palinator
-> dragon_cb_cz:
Furt lepší lanko než prasklá pružina na přítlačáku.
Ale s tou Octou jsem dojel v režimu clutchless 
Furt lepší lanko než prasklá pružina na přítlačáku.


11:24:42
06.06.2019
06.06.2019

dragon_cb_cz
-> King: Nestraš! Spíš prostě prokletí auta, co moc nejezdí... jinak jsem koukal a to lanko je tam fakt rok a půl, odjeto asi 4500 km. No nic, půjde tam nové, s manuálním štelováním...
11:07:51
06.06.2019
06.06.2019

King
-> dragon_cb_cz: U jses jako Jarda

10:55:35
06.06.2019
06.06.2019

dragon_cb_cz
Dneska vyjímečně autem bez dětí, tak že provětrám 900... vyjedu, stavím se dotankovat a dofouknout gumy na benzínku a frčím do práce. Cestou mi přijde, že tam jdou nějak blbě kvalty... "samoštelovací" spojkový lanko opět úřaduje, spojka zabírá hned těsně nad podlahou, stačí povolit o pár mm a auto se rozjíždí. Takže zase výměna... jestli má odjeto 3 tisíce km? 

13:56:40
04.06.2019
04.06.2019

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já to vyřešil přesedláním na jednostopý šlapohyb - tam jsem za jízdy OK, zato při dojezdu domů ze mě leje 
