skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Volvo, Saab a jiná sobí spřežení...
11:22:42
08.03.2016
08.03.2016

OndraKrupi
napřed jsem si z dálky myslel že je to meďák, ale vono VOLOVO :-)
20:04:30
22.02.2016
22.02.2016

dragon_cb_cz
-> Tuner#2: Jj, ale právě, že není potřeba s tím zesilovačem být nijak zásadně blízko... je to docela průšvih, ale už se o tom nějakou dobu ví, tak ty novější systémy snad vůči tomu jsou odolný.
20:02:44
22.02.2016
22.02.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 22.02.16 19:24:19: Ano přesně tak to funguje, prostě si jen zesílí signám origo klíčku 

19:59:41
22.02.2016
22.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 22.02.16 19:24:19: To víš, bruseláci sebrali automobilkám jiné možnosti realizace, tak jim zbývá pouze pole blikátek, svítítek a napovídátek.
Pak nějakej menedžr dostane jako náhradní vozidlo Hyundai i10, Fabii a nebo zde S40 holobyt, páč nic jiného nebude v tu chvíli k dispozici a nebude se s tím umět ani rozjet. 


19:24:19
22.02.2016
22.02.2016

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 22.02.16 12:57:21: už fakt neví, co vymyslet za zneužitelnou hovadinu
-> Tuner#2: údajně mají zesilovač, že ti zesílí signál klíče, kterej máš hozenej doma a odjedou autem od baráku.
Znám lidi, co dávaji klíče do ledničky, nebo mají papírovou krabičku obalenou alobalem
úplně mě sere, když dělám auto s KESSY, nebo easy start
-> Tuner#2: údajně mají zesilovač, že ti zesílí signál klíče, kterej máš hozenej doma a odjedou autem od baráku.
Znám lidi, co dávaji klíče do ledničky, nebo mají papírovou krabičku obalenou alobalem

úplně mě sere, když dělám auto s KESSY, nebo easy start
18:53:37
22.02.2016
22.02.2016

Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jirik_Tuňák1983 22.02.16 12:57:21: A nebo když Tě koncem dne lehne baterka 
Bože to jsou takový kokotiny... BTW v Autotipu asi 3 čísla zpět psali, jak se ty bezklíčkový auta snad kradou - stačí, když si v kavárně někdo zády přisedne, má u sebe příjem signálu a zesilovač a maník na ulici vesele nastupuje, startuje a odjíždí

Bože to jsou takový kokotiny... BTW v Autotipu asi 3 čísla zpět psali, jak se ty bezklíčkový auta snad kradou - stačí, když si v kavárně někdo zády přisedne, má u sebe příjem signálu a zesilovač a maník na ulici vesele nastupuje, startuje a odjíždí

18:51:14
22.02.2016
22.02.2016

Milan 136
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 18:23:55: tak jasně že koncern, ale to nic nemění na tom, že mi kůže pod prdelí není moc příjemná. A je jedno, jestli to bude v traktoru, nebo ve Ferrari

13:02:52
22.02.2016
22.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz: Jako je to pěkný, ale dobrá hovadina to značení oproti dřívějšku.
T5, T6 jsou 4válce a T8 je hybrid se 4válcem. 
www.novinky.cz/auto/39538 3-volvo-v90-kombi-pro-redi tele.html
Jinak se mi to vzhledově líbí. Cítím ale ještě rezervu v podobě 4x přeplňovaného dvouválce.


www.novinky.cz/auto/39538 3-volvo-v90-kombi-pro-redi tele.html
Jinak se mi to vzhledově líbí. Cítím ale ještě rezervu v podobě 4x přeplňovaného dvouválce.

12:57:21
22.02.2016
22.02.2016

Jirik_Tuňák1983
To je ale vopičárna. 
www.novinky.cz/auto/39548 4-volvo-bude-od-roku-2017- nabizet-auta-bez-klicu-nah radi-je-aplikace-v-mobilu. html
A když velmi skladný 5" telefon někde upustím a rozkřápnu, tak si můžu volat taxíka.

www.novinky.cz/auto/39548 4-volvo-bude-od-roku-2017- nabizet-auta-bez-klicu-nah radi-je-aplikace-v-mobilu. html
A když velmi skladný 5" telefon někde upustím a rozkřápnu, tak si můžu volat taxíka.

11:30:48
22.02.2016
22.02.2016

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Máš blbý 

11:09:18
22.02.2016
22.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 22.02.16 11:00:23: Mě jo.
Jakmile neudržím sicny v této podobě dalších X let, dostanu nejspíše nervový záchvat. 


11:00:23
22.02.2016
22.02.2016

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já to nějak nehrotím, mě patina na kůži nijak nevadí. A stejně plánuju upgrade na odvětrávaný sesle... a sada pěknejch sedaček nestojí moc.
10:08:34
22.02.2016
22.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.02.16 21:23:52: Něco možná člověk zmákne i svépomocí.
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../292-Colourlock-T ekuta-kuze-Leder-Fresh-Ton ovani
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../290-Colourlock-T ouch-Up-barva-na-kuzi
A odkaz na přehled sad:
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../31-2-Opravne-sad y
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../292-Colourlock-T ekuta-kuze-Leder-Fresh-Ton ovani
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../290-Colourlock-T ouch-Up-barva-na-kuzi
A odkaz na přehled sad:
www.renovacekuze.cz/oprav ykuze/.../31-2-Opravne-sad y
21:23:52
21.02.2016
21.02.2016

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: To málo co na autě... pořád je to ale solidně řešitelný, na rozdíl od spousty věcí... díly za 30 let budou problém, ale kraviček na stáhnutí z kůže snad pořád bude dost 

21:03:23
21.02.2016
21.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.02.16 20:44:30: To jo, já to vidím stejně, ale bohužel ta kožka nebude věkem a km krásnět. 

20:44:30
21.02.2016
21.02.2016

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Já jsem třeba za celokůži docela rád, dva caparti v autě, to je peklo.. .a čím budou větší, tím bude hůř 

20:37:49
21.02.2016
21.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> dragon_cb_cz 21.02.16 20:20:10: Já je budu raději opečovávat abych to nepotřeboval.
Nějaké přípravky s vosky a různými přísadami mám. Ale znáš to, na hadrovky nemusí krom vysavače skoro sáhnout. Kafe se zase lépe utírá z kůže. 
O těch firmách vím. Opravy prům. od 500,- do 3000,- dle typu poškození. Očalounění přední sedačky do kůže tak 5500,- a více.


O těch firmách vím. Opravy prům. od 500,- do 3000,- dle typu poškození. Očalounění přední sedačky do kůže tak 5500,- a více.
20:20:10
21.02.2016
21.02.2016

dragon_cb_cz
-> Jirik_Tuňák1983: Jsou firmy co umí tu kůži zrenovat do stavu skoro nový... ale kolik to stojí jsem raději nezjišťoval 

20:18:25
21.02.2016
21.02.2016

dragon_cb_cz
-> Syny: Proč nutně atmosférickej benzín? Turbína není na závadu, naopak... Nebavíme se o žádným downsizingovým pekle, švédové turbomotory umí už desítky let a bral bych to jako jednu z jejich největších předností. Jinak s autem velikostně a snad i hmotnostně srovnatelným s V70, v automatu a se silně nafoukaným benzínem 2.3 jezdím dlouhodobě za 10.65, na delší trasy když jedeš klidně okolo osmi, když 180+ tak okolo deseti...
Autoleveling světel už zmíněný byl... co se týká sedaček, kombinaci látkový/alcantara střed a kožené boky mám v Accordu a špatný to není, ale osobně mám asi raději celokožený v Saab-u... ani v létě to žádné zásadní peklo není (a to mám černé auto s tmavým interiérem) a ideální je pochopitelně mít sesle s odvětráváním - to má kamarád ve svým Aeru a je to nepřekonatelný
Jinak abych si přihřál vlastní polívčičku, tak v tejhle cenovej relaci můžeš pořídit i nádhernýho brejlovce (poslední facelift první generace Saab 9-5), ať už v plnotučným turbobenzínu, nebo v 1.9TiD (což je asi jediná neproblematická naftová motorizace u Saab-u, Fiatí JTD) - to se možná dělalo i ve verzi bez DPF. A nebo pokud by ti stačilo o fous menší auto, tak 9-3 SportCombi, to se v naftě bez DPF dá sehnat určitě, a nebo se naopak dá pořídit i 1.9 TTiD - twin-turbo 132kW
A nebo opět X variant bezproblémovejch turbobenzínů - buď dvoulitr, nebo 2.8V6 bi-turbo
Jen nevím jak jste na tom v Plzni se Saab-servisama...
Autoleveling světel už zmíněný byl... co se týká sedaček, kombinaci látkový/alcantara střed a kožené boky mám v Accordu a špatný to není, ale osobně mám asi raději celokožený v Saab-u... ani v létě to žádné zásadní peklo není (a to mám černé auto s tmavým interiérem) a ideální je pochopitelně mít sesle s odvětráváním - to má kamarád ve svým Aeru a je to nepřekonatelný

Jinak abych si přihřál vlastní polívčičku, tak v tejhle cenovej relaci můžeš pořídit i nádhernýho brejlovce (poslední facelift první generace Saab 9-5), ať už v plnotučným turbobenzínu, nebo v 1.9TiD (což je asi jediná neproblematická naftová motorizace u Saab-u, Fiatí JTD) - to se možná dělalo i ve verzi bez DPF. A nebo pokud by ti stačilo o fous menší auto, tak 9-3 SportCombi, to se v naftě bez DPF dá sehnat určitě, a nebo se naopak dá pořídit i 1.9 TTiD - twin-turbo 132kW


20:15:40
21.02.2016
21.02.2016

suri
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 20:13:58: tak ono tie sedačky nič moc , chvalabohu výmena latexov je nenáročná a vyzerá to potom super zase nejaké kilometre ... teda samozrejme ak sa tá koža nepretlačí načisto , že sa už vrátiť nevie
20:13:58
21.02.2016
21.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> suri 21.02.16 19:44:36: Já měl v Xantii alcantaru na krajích sedaček a ve 190 000 km taky ok, ale to už mívají běžně kožené sedačky dávno jemné pavučinky nebo lomy na sedáku v místě deformace od prdele. Ještě jsem neviděl v žádné značce kožené sedačky, které by neměly ve 100 000 nebo dříve aspoň vlásenkové pavučinky nebo cestičky na sedáku. Já už je mám na řidičově naznačené taky, ale nic hrozného (asi tak, že to vidím zatím jenom já, nemám ještě 100 000) ostatní jsou čisté, páč nejsou tak používané. Ale děsí mě jak budou vypadat až to bude mít 150 nebo 200 000 km podle toho co vidím u kolegů v Audinách, OII Klimentovi a BMW. Ti mají průměrně kolem 180 000 a více km a byť se autu věnují, žádná krása pohled na sedačku řidiče to není. Záleží na stavbě těla, špičatosti prdele a váze řidiče. Opěradla OK krom hrany u dveří, které jsou skoro na podklad, ale sedáky mají hodně opotřebované.

19:44:36
21.02.2016
21.02.2016

suri
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 19:03:15: tieto sedačky som išiel nedávno v OII 280 000km a boli ok , nikdy ich nikto ničím neoštroval , uvidíme , zohnať ich je čím ďalej väčší problém ale hodili by sa mi
19:03:15
21.02.2016
21.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> suri 21.02.16 18:28:49: Tu jsem měl taky a OK. Kůže je mi příjemná, ale její výdrž napříč automobilkami je pro mne zklamáním. Začíná to drobnýma "cestičkama" na povrchu a už ty mi vadí. Mnohem lépe by si s tím poradila broušená kůže než barvená, ale dnes holt frčí něco jiného no. To mi připomíná, že budu muset udělat pravidelné šmudlání (údržbu).
18:28:49
21.02.2016
21.02.2016

suri
-> Jirik_Tuňák1983 21.02.16 18:23:55: Látka je v pohode , ale asi naj kombinácia je koža alcantara
18:23:55
21.02.2016
21.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 21.02.16 16:09:34: Já bych nejraději celý látkový. Sice to tak pěkně nevypadá, ale není na nich vidět tolik opotřebení nebo stárnutí. A to ta kůže může být sebekvalitnější. Plus se taky nemusí pravidelně mydlit nějakejma prostředkama.To je z mého pohledu jediné mínus. Možná ještě u hadráků chytneš někde cvočkem z džín a nějak to seštupneš, kožená je nenávratně poškozená. Ty lokální opravy jsou pak dost vidět.
S tím "několik aut" myslíš v práci? Pak to bude několik aut, ne několik značek.
S tím "několik aut" myslíš v práci? Pak to bude několik aut, ne několik značek.
16:09:34
21.02.2016
21.02.2016

Milan 136
-> Milan 136: proc myslis? Myslis, ze jsem v zivote sedel jen ve svym aute? Denne sedim v nekolika autech a dokazu sam zhodnotit, co je mi prijemny a co ne.
Nejhorsi jsou celokozeny v jednickovy l&k. Na tom clovek klouze jako debil, ty se vazne nepovedly. Jinak v ostatnich i kdyz se sedi super, neni mi to prijemny proste
Nejhorsi jsou celokozeny v jednickovy l&k. Na tom clovek klouze jako debil, ty se vazne nepovedly. Jinak v ostatnich i kdyz se sedi super, neni mi to prijemny proste
15:58:21
21.02.2016
21.02.2016

Jumbo
-> havlik: Já určitě ne, proto nejezdím ekonomicky po dálnici... 
-> Syny: Tak 20 km není žádná krátká trasa, já jezdil 4 km a teď jezdím 6, i v zimě už začalo auto hřát... A pokud nechceš jít do nafty, co originál BiFuel na CNG? Volvo je dělá už dlouho, ale to by bylo na import, do česka je moc nevozili...

-> Syny: Tak 20 km není žádná krátká trasa, já jezdil 4 km a teď jezdím 6, i v zimě už začalo auto hřát... A pokud nechceš jít do nafty, co originál BiFuel na CNG? Volvo je dělá už dlouho, ale to by bylo na import, do česka je moc nevozili...
13:29:47
21.02.2016
21.02.2016

Syny
-> Jumbo: No hledam neco tak do 200, idalne 150. Jezdit budu predevsim trasy tak kolem 20km + samozrejme leckdy delsi. Ted jezdim za 10/100, takze cokoliv co bude zrat min je pro me uspech :) Osobne se nafty docela bojim, ale ono dneska sehnat nejaky auto v kombiku s atmosferickym benzinem s nejakym rozumnym objemem, ale ne uplne lemru je taky docela nelehky ukol. Koukal jsem na Mondea 1,8 benzin, ale porad nevim nevim a nevim. To Volvo V70 se mi moc libi jak vzhledove exterier i interier, tak se mi libi, ze to je celkem kvalitni auto a ma to moc hezky vybavy vetsinou, jen 2,4 benzin je myslim si dost a kdyz pominu pojisteni (coz by me az tak netrapilo), tak mam hlavne strach z ty spotreby. Jak rikam, ted jezdim za 10/100 a rad bych se dostal alespon na tech 7 (pokud min, tak jen lip) a to si u 2,4 benzinu nejsem uplne jistej, jestli by se povedlo... Pokud bych sel opravdu do nafty, tak ale urcite bez DPF a takovychhle capovin. Nejaky emisni zony v Praze me netrapi...
13:27:55
21.02.2016
21.02.2016

havlik
-> Jumbo: kdo by jezdil pod 110 na dalnici s naftou?:))
13:14:30
21.02.2016
21.02.2016

Jumbo
-> Syny: Já kupoval V70 na podzim a dostal jsem pár rad od lidí z Volvo fóra, rád se podělím... Bavili jsme se o modelech a o motorech, záleží kolik do toho chceš dát, ale pokud chceš něco na kratší trasy, D5 nedoporučoval nikdo, ani první modely. Konstrukčně je lepší klasická 2,5 TDi, ale ta se dávala jenom do prvního modelu. Má ale hodně dobře udělaný předehřev chladící kapaliny, jsou tam další 3 cívky na vodním potrubí, které předehřívají vodu co jde do motoru, takže se ten motor dost rychle zahřeje, což můžu potvrdit. A navíc je skvěle konstrukčně postavený, krásně tahá i přes 3500 otáček. Jediný problém je s převodovkou, na dálnici docela dost točí a umí si i přihnout nafty, ale kolem 100 - 110 umí jezdit i pod 6 litrů.
Jestli tě fakt zajímá V70 ke koupi, doporučuju se zaregistrovat na forum.volvoklub.cz/ je tam hromada super lidí co poradí...
Jestli tě fakt zajímá V70 ke koupi, doporučuju se zaregistrovat na forum.volvoklub.cz/ je tam hromada super lidí co poradí...
12:39:16
21.02.2016
21.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Syny 21.02.16 12:21:04: Jo, xenony můžeš mít s čočkou (ABL), bez čočky, i obyč žárovku.
12:28:18
21.02.2016
21.02.2016

havlik
-> Syny: to asi ne, ale spíš můžou dělat automatický stavění podle zatížení i na obyč světla:)
12:26:41
21.02.2016
21.02.2016

Syny
-> havlik 21.02.16 12:23:25: Tydle dve vybrany maj vyhrev sedacek, ale ten zbytek byl povetsinou bez nej... A s tema xenonama - ty se delaj i do klasicky paraboly (rozumej ne za cocku) ?
12:23:25
21.02.2016
21.02.2016

havlik
-> Syny: to s černym iterierem má výhřev sedaček
e: tak obě mají výhřev sedaček.
A ty co nemaj kolečko asi maj xenony ne? tzn automatické nastavování
e: tak obě mají výhřev sedaček.
A ty co nemaj kolečko asi maj xenony ne? tzn automatické nastavování
12:21:04
21.02.2016
21.02.2016

Syny
U toho stribrnyho z tych mych dvou odkazu niz jsou nejaky polokozeny a to si myslim ze by bylo uplne idal :)
Jinak mi prekvapilo, ze se tyhle rocniky (koukano na cca 2004-2006) moc nedelali s vyhrejvanejma sedackama nebo couvacima senzorama - respektive u tech aut co jsem koukal na netu moc casto nejsou. Zato dvouzonova klima je vsude :)
BTW: Jakto, ze u nekterych tech aut neni to kolecko na nastaveni sklonu svetel?
Jinak mi prekvapilo, ze se tyhle rocniky (koukano na cca 2004-2006) moc nedelali s vyhrejvanejma sedackama nebo couvacima senzorama - respektive u tech aut co jsem koukal na netu moc casto nejsou. Zato dvouzonova klima je vsude :)
BTW: Jakto, ze u nekterych tech aut neni to kolecko na nastaveni sklonu svetel?
11:52:54
21.02.2016
21.02.2016

havlik
-> Jirik_Tuňák1983: já sem nic neporovnával, já sem jen konstatoval že bych kožený nechtěl. BTW tchán má v Outbackovy taky kožený a taky mi to sere, pravda je to o něco lepší, ale oproti polokoženejm furt tragedie
11:49:52
21.02.2016
21.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> havlik 21.02.16 11:44:49: Ty má kolega v červeném Laurelovi (O1) a je to docela parodie na sedačky. Ale to už jsi zabrousil do daleké historie a porovnáváš sedačky v O1 s materálem ve Švédovi, to jsi myslel jen tak pro pobavení, ne?
11:44:49
21.02.2016
21.02.2016

havlik
-> Jirik_Tuňák1983: já měl v O1 celokožkový béžový a stálo to za hovno přesně jak řikam a eště na tom byl člověk jak na kluzišti
11:44:15
21.02.2016
21.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Milan 136 21.02.16 11:33:22: Kdybys je měl, tak bys mluvil opačně. To už tak bývá. 
Mě je to tak nějak jedno co bych v autě měl, ale u většiny aut klouzaly kožaky jako prase, tyhle kupodivu ani ne. Ani nějak extrémně nestudí, stejně jsou teď zimy o +10 stupních.

Mě je to tak nějak jedno co bych v autě měl, ale u většiny aut klouzaly kožaky jako prase, tyhle kupodivu ani ne. Ani nějak extrémně nestudí, stejně jsou teď zimy o +10 stupních.

11:33:22
21.02.2016
21.02.2016

Milan 136
taky bych nesnesl celokožený. Je to sice pěkný, ale upřednostnil bych pod prdelí hadr
11:31:41
21.02.2016
21.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> havlik 21.02.16 11:13:19: To se mi nezdá. Mám tedy ty světlé, takže to není jako rozpálená pánev v případě černých u kámošovo OII Laurel a Kliment.
V zimě studijó, ale to řeší do pár sec. nebo min. výhřev sedaček.
Jinak je volví kožka příjemná na omak a i jízdu v kraťasech, rád na ní šmakám nebo jsem s ní v kontaktu. Ještě musím pořídit masku se zipem.
V zimě studijó, ale to řeší do pár sec. nebo min. výhřev sedaček.
Jinak je volví kožka příjemná na omak a i jízdu v kraťasech, rád na ní šmakám nebo jsem s ní v kontaktu. Ještě musím pořídit masku se zipem.

11:13:19
21.02.2016
21.02.2016

havlik
-> Jirik_Tuňák1983: no hlavně na tom nekloužeš jak na kluzišti a i ta látka v létě nepálí tak dlouho a zimě nestudí tak moc.
11:11:24
21.02.2016
21.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> havlik 21.02.16 08:31:45: Ono si nevybereš. Část, která nejvíce trpí od nasedání je stejně kožená. Ale jinak máš recht, sice jsou polokožené sedačky něco jako sandály s bílejma podkolenkama, ale aspoň se na sedací části nedělají takové ty mapy a lomy. Po nějaké době se udělají každému bez ohledu na značku, akorát na černých je to méně vidět.
08:31:45
21.02.2016
21.02.2016

havlik
-> Syny: já bych asi jen ne doporučil celokozene sedačky.
02:16:40
21.02.2016
21.02.2016

haso
-> Syny: este v automate a paradne vozenie 

01:29:16
21.02.2016
21.02.2016

Syny
-> dragon_cb_cz: Od kolikatyho roku jsou tam ty DPF?
Treba toto:
www.tipcar.cz/inzerat/vol vo-v70-24-d5-summum-navi-x enon-cz-22147050.html
nebo toto:
www.tipcar.cz/inzerat/vol vo-v70-24d-cr-serviskn-dig i-ac-kuze-cz-15906388.html
By slo :)
Treba toto:
www.tipcar.cz/inzerat/vol vo-v70-24-d5-summum-navi-x enon-cz-22147050.html
nebo toto:
www.tipcar.cz/inzerat/vol vo-v70-24d-cr-serviskn-dig i-ac-kuze-cz-15906388.html
By slo :)
01:09:08
21.02.2016
21.02.2016

dragon_cb_cz
-> Syny: Záleží jaký trasy s tím chceš jezdit a jak dloho to plánuješ mít/kolik s tím plánuješ najezdit. Ono servisní náklady na naftě taky nejsou nejnižší a pořizovací cena je taky kolikrát vyšší....V70 už je trochu bumbrlíček a za 4 litry to fakt jezdit nebude ani v naftě.... Ve výsledku máš rozdíl na spotřebě třeba 2-3 litry, což při dnešních cenách PHM pak trvá docela dlouho než ušetříš na naftě dost aby to naspořilo na případný veselice co tě u nafty můžou spíš čekat (dvouhmoty, vstříky, DPF a já nevím co ještě).
já bych se toho benzínu tak nebál
já bych se toho benzínu tak nebál

00:36:20
21.02.2016
21.02.2016

Syny
-> Jirik_Tuňák1983: Nad V70 docela uvazuju, ale mam obavy, ze benzin by me sezral i s botama. Sice pro moje jezdeni nafta neni uplne to pravy, ale to ani benzin nad nejakych 1,8 ccm. Tak si jen rozsiruju obzory a nejak se v tom neorientuju zatim :)
Ale takova 120kW nebo 136kW 2,4 D5
By me zajimaly nejaky neduhy toho motoru :)
Ale takova 120kW nebo 136kW 2,4 D5

23:38:34
20.02.2016
20.02.2016

Jirik_Tuňák1983
-> Syny 20.02.16 22:41:14: Nejsem si teď na 100% jistý, páč jdou saze mimo mě, ale nad 2000 už starej Audi nafťák neseženeš.
en.m.wikipedia.org/wiki/V olvo_D5_engine
Jinak D5 pořídil níže Thommy z roku 2005. Víc ale nevím, km apod. jsme spolu neřešili. Hlavně to má na naftu i normální zvuk.
Známej má Audinu v konbyku s 3.0 Tdi a taky to má poslouchatelnej zvuk. 
en.m.wikipedia.org/wiki/V olvo_D5_engine
Jinak D5 pořídil níže Thommy z roku 2005. Víc ale nevím, km apod. jsme spolu neřešili. Hlavně to má na naftu i normální zvuk.

