→ suri: Z tohoto faktu se dá předpokládat, že k tomu,
jak má správně reagovat systém ABS, jeho konstruktéři došli nejen
teoretickou cestou, ale především metodou pokus-omyl v praxi. Teoreticky
totiž nelze zahrnout všechny vlivy, působící v danou chvíli na dané
vozidlo, takže ABS je jakýmsi kompromisem, který (například) v 80%
případů pomůže, v 10% případů neuškodí a v 10% případů uškodí.
Ale jeho celková bilance je v obecné rovině plusová
ano , presne tak to je ako si to pochopil a kľudne by som to podpísal . Skrátka je to hodne aj o cviku , ja som si odpravil abs na felicii , prípadne do hociktorej čo sadnem mám pocit že to nebrzdí , zvykol som si na svoju ktorá ide krásne dávkovať a brzdí najlepšie zo všetkých felicii čo som držal v rukách ... Takže je to o pocitoch , o zvykoch a často aj o nálade ... Inak myslel som si že fleknuté kolesá dokážu na ľade zastať skôr ako ABS , minulú zimu som si to vyskúšal , začiatok tejto som odjazdil s KO ABS a zistil som že to zastane úplne na pol metra rovnako , akurát teda pri neopatrnom zašliapnutí rovno + sa dá manévrovať volantom ,,,


)



- na tento jev jsem si zvykl a měl jsem z něj srandu, když mi u Feldy odešla klapka a dělalo to podobné brikule zcela náhodně a v libovolných otáčkách - zvláště jsem si to užíval ve městě, když jsem třeba stál na červené před přechodem a auto najednou začalo samo tůrovat - chodci na mne koukali jak na debila...











