-> Duri:
1) nevím jistě, dle katalogu byly dva druhy gumy (koberce) pro MBčko (nepočítám De Luxe), ale jaký je v nich rozdíl, to netuším. Vím jen, že guma pro stovky měla dvě dírky - asi na uchycení k něčemu na podlaze, nebo koberce výbav De Luxe (L, LS) u stovky už nebyly lepené, jako u MB, ale nýtované? MB guma ty dírky neměla. Ostatní gumové koberce (tunel, prahy) by měly být identické pro MB i stovky, jen koberce předních podběhů mělo MB z jiného materiálu, než stovky (myslím, že změna byla už od 18. serie MBček) a koerce typu kovral pro De Luxe byly jiné pro MB a jiné pro 100/110...
2) na ošetření a oživení koženky používám oživovač pneu a plastů od Coyota - sice to je určené na vnější plasty, ale na sedačky a palubku to funguje úplně skvěle. K čištění jednobarevných koženek používám Cif s mikročásticemi (lehce abrazivní), ale na nejrozšířenější béžové De Luxe čalounění (dvoubarevná koženka) se mi neosvědčil, neboť tu vykreslenou strukturu, co je na kožence, smyje

.
3)Nevíme, nemáme, sháníme také

V replice čalouníci vyrobí perfektní kopii, ale prošívanou - zatavovací technologii nikdo neumí
